13 elokuuta 2011

Takki-gallup

Olen omistanut ennestään melkein samanlaisen trenssin, mutta se ei enää oikein taida mahtua minulle :-( ja se oli siitä kivempi, että siinä oli mustat napit. Tämä maksoi 40e/h&m. Mietin vaan että näyttääkö se siltä, että hartiat on entistä leveämmät? :-D Olen viimeisen viikon aikana kuullut niin paljon valituksia että kävelen liian paksu takki päällä keskellä kesää (?!), että ajattelin vihdoin ostaa hieman siistimmän ja keveämmän takin. Mitäs sanotte, pidänkö takin vai palautanko takin?
Ps. sori jos en ole kerennyt nyt oikein vastailemaan mihinkään... olen ollut herännyt joka aamu 5.45 töihin ja lähtenyt 7.15 Helsinkiin ja ollut kotona joskus kahdeksan aikoihin. Ensi viikolla taas paluu normiarkeen.. ainakin hetkeksi.

19 kommenttia:

Niina kirjoitti...

Ei mun silmääni ainakaan näytä siltä, että hartiat olisivat yhtään normaalia leveämmät! Hyvännäköinen takki, ite ainakin pitäisin. :)

Johanna kirjoitti...

todellaki pidät ton takin !

Anonyymi kirjoitti...

Hei ei vielä oo takkikelit! Ei kesä oo vielä ohi.
Mutta ihan kivalta näyttää toi takki, ei se levennä sun hartioita. Mut onks toi ihan sun tyylinen?:o

Mirette kirjoitti...

Niina: Joo, oon saanut niin paljon positiivista feedbackia että kai se pitää pitää... tosin, toi ei ole ehkä paras kuva ilmentämään takkia:D

Johanna: No kai se sit pitää! :D

Anonyymi: Haha, ton oon kuullut muiltakin. Ihmiset katsoo kauhuissaan kun kuljen se mun vihreä "syystakki" päällä keskellä auringonpaistetta.. mut välil on ollu sateella kylmä :-D

Ja ihanaa että reagoit heti noin, että onko se mun tyylinen. No eihän se ole! :-D Mun tyyli on aina hieman spuge.. mutta eilen mun kaverikin sokkarilla katsoi mua jotenkin säälivästi, että oli pakko ostaa yksi siisti takki.. siisteihin tapaamisiin. hah!

Anonyymi kirjoitti...

istuu sulle just iha törkeen hyvin toi takki !

Mirette kirjoitti...

anonyymi: Hih, no sittenhän se pitää pitää :-)

Ristiriita kirjoitti...

Tuo on tosi hyvä ja kaunis sun päällä:)

Anonyymi kirjoitti...

näyttää oikeesti todella hyvältä PIDÄ IHMEESSÄ!!

Anonyymi kirjoitti...

Vaikka takki ei tunnu tyyliseltäsi, on aivan hyvä että sinulla on siisti takki (sinua lainatakseni) siistiin tapaamisiin!:----D

Takki näyttää todella upealta päälläsi, enkä kiinnittänyt huomiota hartioihisi(enkä kyllä muutenkaan pidä hartioitasi suurina) lainkaan, vaan katsoin sitä miten tyylikäs takki sinulla onkaan!

Näir kirjoitti...

Näyttää hyvältä! Mun mielestä toi tekee susta hoikan näköisen :-) (enkä nyt tällä tarkoita että muuten olisit iso...). Eli pidä ehdottomasti :D

Anonyymi kirjoitti...

sopii toi takki, fancy ;>

p-nyymi

ami kirjoitti...

Hiano, pidä!

Anonyymi kirjoitti...

Näytät kyllä tosi kivalta tuossa takissa. Siisti ja skarppi, sinuna pitäisin sen!

Heatley kirjoitti...

Pidä pidä vaan :)

Anonyymi kirjoitti...

Pidä ! Ihan tosi hyvän näkönen sun päällä :)

Kata kirjoitti...

Näyttää tosi kivalta toi takki ja trenssi on aina fiksu valinta.

Sara kirjoitti...

Kuten jo facebookissa sanoin, pidä ihmeessä!! Käy sulle hyvin :)

Anonyymi kirjoitti...

loookin guuud, pidä takki! Mut jos noi napit häirii ni ne vaihtamalla sais näppärästi vaihdettua ilmettä. Ite vaihdoin yhteen takkiin ruskeat puiset napit muovisten mustien tilalle ni näyttää nyt paljon kivemmalta mun mielestä :-)

Joanna kirjoitti...

musta toi on tosi kivan näköinen! itse en palauttaisi. :) napithan voi aina uusia! ja mitä sitten jos ei se ole sun tyylinen, tyyliään voi aina laajentaa. ;)