03 elokuuta 2011

Ootko tosissas?

Nyt tulee elokuvanosto. Minä suosittelen teille... Justin Bieberistä kertovaa Never say Never -elokuvaa. Kyllä. Olen hehkuttanut tätä jo facebookissa muutamaan otteeseen ja nyt hehkutan sitä täällä. Minusta se oli tosi hyvä ja tirautin muutaman kyyneleenkin sitä katsoessa ( eli angie, tsek). En ole koskaan välittänyt kyseisestä hepusta.. tai pitänyt sen musiikista (en kyllä pidä sen musiikista vieläkään, mutta henkilönä tämä piipertäjä on kyllä varsinainen symppis isolla S:llä). Tähän elokuvaan pätee sanonta - "älä tuomitse ennenkuin olet katsonut sen." 


Okei, myönnän, en osaa sanontoja. Kuka lopettaa nyt tämän blogin lukemisen huutaa hep!

Ps. Jos haluatte katsoa ahdistavan ja todella masentavan leffan, katsokaa tämä: Ole luonani aina. Menee vähän samaan kastiin ahdistavuusluokassa kuin esim Tie.
PPS. Mulla on myynnissä Justin Bieber-pahviständi. Myyn sen eniten tarjoavalle (sitten vasta kun olette katsoneet elokuvan). Lähtöhinta: 100e

9 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

ole luonani aina on superhyvä, mut mua ärsytti, ettei ne tyypit vaan karanneet jonnekin ja aloittaneet uutta elämää tms. :P

Mirette kirjoitti...

Anonyymi: Mietin samaa. Mut jotkut ihmiset vaan on niin aivopesty lapsena jo ettei ne tajuu että kaikki ei ole ns. ehdottomia totuuksia. :o

chiu kirjoitti...

broidilla oli koneella toi leffa, mä katoin muutaman pätkän vain tsekatakseni millanen se oikeen on! oli vika tikki kattoo se loppu, meikäläinen vuodatti kyyneleitä enemmän ku ikinä. huhhuh! eli en oo uskaltanu kattoo vielä alusta loppuun :) ehkä nyt uskaltaudun..

Tim Kiukas kirjoitti...

Jes vihdoinki muistan sanoo tän: mun on pitäny sanoo tää jo kaks kuukautta sitte, mutta ikinä en muista. AINA kun kuuntelen Adelea niin mulla tulee sun ääni mieleen. Muistan ku joskus jossai postauksessa puhuit laulamisesta plaplaplaa. Sulla on täydellinen ääni! Just sopivan kähee. Oon varma että sun ja Adelen äänissä on jotain samaa. Jos et osaa laulaa, mee tunneille, voi olla et siit tulee sulle ammatti ja saat miljoonia. Voin sit kuvata sun levynkannen ;)

Tiia kirjoitti...

Never let me go oli musta ihana ja kamala! Tai siis niin ihana ja kamala että se oli todella hyvä. Hienosti selitetty taas. :DD Mutta siis mun yksi lempparileffoista! Ostin sen kirjankin, pitäis lukea se nyt. :D

menni kirjoitti...

Bieberleffahan oli huikein ikinä!
En oo pitkään aikaan nauranu niin paljon.
Slow motion 3D hair flip..... <3

Anonyymi kirjoitti...

entö jos tim yksinkertaisesti kukaan ei kaipaa sun kuvailuja?

Mirette kirjoitti...

Chiu: Hmm.. sun broidilla, epäilyttävää. No ei. :D Katso ihmeessä!

Tim: Haha, täytyypä joskus oikein kuunnella kunnolla.. mutta ainakaan mun singstar menestys ei ole ollut kovin kummoinen, valitettavasti :( sain mä lukiossa laulukokeesta ysin!

Tiia: Juu, oon samaa mieltä. Se oli vaan niin karu tarina.. ja ahdistava, mutta silti.. ihana. :D

menni: Jep! Harmi etten vaan saanut mahdollisuutta katsoa sitä 3D-versiona :(

Anonyymi: Mä ainaki kaipaan :) 0/

angie kirjoitti...

eikä, nyt nauroin ääneen! :D heibeibibeibiuubeibi, täytyy varmaan katsoa sen synttärilahjana itseltäni itselleni, ehm. ja itkeä tietysti.