28 elokuuta 2011

Liikenteen lähteet

Mä en tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa. :-D

8 kommenttia:

Heidi kirjoitti...

HAhahahah! Nää on just niin parhaita nähdä miten porukka on eksyny omille sivuille! Leikö olet joskus maininnut Anita Hirvosesta sanaset ihan ohimennen? :D:D:D HHAAH! Aika paha. Oot kuitenkin erittäin kaaaaaaaaaukana Hirvosesta :D

Joanna kirjoitti...

Jos yhtään lohduttaa, niin mulla oli kerran päiväkirjamainen blogi, jonka hakusanoja oli mm. "kun olen poissa", "ihmiset jotka satuttaa tosia", "olen rakastunut hirviöön" sekä "takana yksin istuva tyttö." Kuinka piristävää....

Anonyymi kirjoitti...

HAJOSIN :DDDD
-eve

Juliahelmiina kirjoitti...

:----------DDDD


Meinas mennä huutonaurun puolelle.

Ulrika kirjoitti...

:D Eikä edes kerran, vaan kuudesti :D

Mirette kirjoitti...

Heidi: No voi olla, toivon ainaki niin :D Ainakin joskus olen verrannut mun hiuksia anita hirvoseen.. kai, mutta on tämä nyt aavistuksen surullista :D

Joanna: Voi eii.. :D Pitää varmaan alkaa jokaisen potauksen loppuun laittamaan "hakusanat". Ohjautuu sitten erikoista liikennettä tännekkin XD

Eve: :-D

Juliahelmiina: Mua masentaa. :D

Ulrika: No niimpä! Mun on pakko nyt jotenki itse etsiä toi lähde.. :D

Milka kirjoitti...

:-----------D

Anonyymi kirjoitti...

Laitappa googlen kuvahakuun Anita Hirvonen, oot siellä :D