31 elokuuta 2011

Kirppuja päässä

Kävin tänään siivoilemassa kirppispöytää. Aika hyvin on mennyt tavaraa jos kolme jätesäkillistä vein ja nyt siellä on enää pois vietävänä n. muovikassillinen. Huomenna käyn sitten hakemassa viiden jälkeen loput jäljelle jääneet tavarat pois (samalla selviää että kuinka paljon on oikeasti mennyt ja kuinka moni tavara on vain kadonnut).

Tänään jaksoin myös tsekata muut pöydät läpi. Suoraan sanottuna.. aika järkyttävää paskaa jotkut ihmiset myy ja aivan järkyttävän kalliilla hinnoilla. Ostaako ihmiset oikeasti käytettyjä gt:n hameita 8€:lla? Ei. Tai en tiedä, en minä ainakaan... tai jotain 80-luvun jakkuja "15€"? Ööö.. Ja ei tuo pöytävuokrakaan ole kuin 20€/vk, joten aika helposti varmasti jää plussalle vaikka hinnat olisikin alhaiset. 

Tein itsekkin pari löytöä. Oikeasti olisin ostanut enemmänkin, mutta iski piheys. Juuri kun olen päässyt eroon tavarasta, kahmin sitä lisää. 
Tyllihame 4€

Tyllihame saattaa näyttää tutulta, koska se on mun kaverin pöydästä ja olen itseasiassa joskus lainannutkin sitä. Tutkin ihan innoissani tosiaan tämän pöydän tuotteita (48) kun jossain vaiheessa tajusin että tavarat näyttää enemmän kuin tutuilta.. Sitten tekstiviestillä tarkistus - jep, kaverin tavaroitahan ne. Eli jos yhtään kiinnostaa 50's tyyliset tavarat (ja oli siellä paljon kaikkea muutakin kivaa) niin kipin kapin Karismaan tsekkaamaan myös pöydät 48 ja 54.
 Leopardipaituli 2€. Tämä korkeavyötäröisen hameen kanssa!


Ostin myös k-kaupasta uutta "vähähiilihydraattiasta ruokaa". Näyttää aika kuvolta ja ketsuppi ei varsinaisesti kuulu joukkoon.. mutta kyllä - tämä oli oikeastaan aika hyvää. Kerrankin pihvit oli pihvejä (en kyllä ymmärrä miksi niihin on tungettu korppujauhoja jos pyritään tekemään vähähiilarista). Ihan hauskaa että tämä karppaus on yleistynyt niin paljon, koska nyt eri firmatkin on tajunnut lisätä valikoimiinsa vähähiilarisia tuotteita. Itsehän siis en karppaa, mutta mielummin valitsen sen vähähiilarisemman einespaketin kuin sen.. enempi hiilarisen. Välillä joudun kyseenalaistamaan mun suomen kielen taitoja...


Pakkaus näyttää tältä jos jotakuta kiinnostaa. Näistä oli kaksi muutakin versiota jotka pitää kyllä testata. Hinta aika kallis, taisi olla 4,95€... mutta K-kaupassa ei jälleen kerran ollut salaatteja jäljellä (prkl), niin päätin testata tätä.

Mun mielestä on hienoa että on tää blogi olemassa. On aina joku jolle kertoa uusista einesruuista tai vessanraikastimista. 

PS. Me tehään jauhelihakeittoa. 
PPS. Mä sain töitä! \0/

6 kommenttia:

NELLI kirjoitti...

"Mun mielestä on hienoa että on tää blogi olemassa. On aina joku jolle kertoa uusista einesruuista tai vessanraikastimista." :DDd

PS. hyyyyyi jauhelihakeitto on pahaa
PPS. JEEEE huippua ! onnea ! mistä ?!?

Anonyymi kirjoitti...

Onnea uudesta työpaikasta! Oon seuraillut jonkin aikaa jo blogiasi, oot nätti ja muutenkin kirjoittelet kivoja juttuja, mukavaa seurattavaa. :) Oo vaan reippaasti vähemmän itsekriittinen! ;) Syysterkuin,Marppa

Kyllikki Nyrkki kirjoitti...

Onnee duunista! Ja toi lepardijuttu aayayay!

Anonyymi kirjoitti...

hahahaa piristit mun iltaa tolla sun loppujutulla :):D

ja onnee uudesta työpaikasta!! Minne pääsit?

Heatley kirjoitti...

Onnea duunista!

Juliahelmiina kirjoitti...

Jeee, onnea uuden työpaikan johdosta!!!!!!1