17 elokuuta 2011

Kirppispöytä

Ensin, huom Lohjalaiset: Roudaan huomenna ison läjän pieneksi menneitä vaatteita Karisma-kirppikselle. Suosittelen kuitenkin penkomista vasta perjantaina - koska saan kamat roudattua vasta huomenna juuri ennen sulkemisaikaa. Pelastakaa mun elämä ja ostakaa kaikki pois. Joudun kyllä varmaan pitämään paikkaa kaksi viikkoa, koska tota kamaa on jostain syystä kertynyt ihan sikana. Enemmän löytyy s-m  koon vaatteita, mutta myös uudempaa tavaraa L-koossa.  (huomatkaa painokäyrä, yhyy). Masennuin vähän hintalappuja laittaessa "Miten tää paita on voinut joskus mennä mulle, nyt se ei mahdu edes mun päähän". 

Sitten pari kuvaa viikonlopulta. Mulla olis ollut pari kosmetiikkajuttuakin kirjoitettavana, mutta välillä vähän jotain muuta... huomatkaa sarkasmi. Heti kun otin kameran esiin Tiia rääkäs: "Taasko se menee ottaa niitä kuvia". - Totesin, et pakko ottaa vähän blogikuvii. Voiku mun kaikilla kavereilla olisi blogi niin ne tajuis mua!!!!




Hehhehee hehehe on niin hauskaa...


Eikö ole muuten ärsyttävää jos laittaa 4 melkein samanlaista kuvaa peräkkäin? Pliis, valitse se yks paras! Ja oli pakko laittaa kuva nyt tästä Tiian tekemästä leivästä tänne. Se ihmetteli et miksi otan siitä kuvan: "No blogiin!!!"....
Yritän keksiä jotain uutta huomenna... tai keksikää te.

11 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

miks aina otat noita dorkia ankkanaamakuvia ku osaat hymyilläkin noin nätisi. tää oli kai kohteliaisuus :---D

Mirette kirjoitti...

anonyymi: Duckface ei kuole koskaan!

angie kirjoitti...

Onneksi läheiset tietää jo, että täytyy ottaa kuvia blogiin! Isä on esimerkiksi useasti väkisin ottanut kameran käsistäni ja sanonut "NYT OTETAAN NIITÄ KUVIA SUN BLOGIIN :---)" Hienoa.. Kyllä riittäisi, että ne kaverit ottaa niitä kuvia eikä silloin tarvitse ottaa kuvia blogiin kun esimerkiksi kotona röhnöttämässä tukka pystyssä ja silmät puoliksi kiinni.. ehm.

Olet suloinen ja hei tietysti kaikki neljä kuvaa täytyy laittaa! Varsinkin sinusta! :)

Noora kirjoitti...

jeejeejee eikun kirppikselle!!!! oisko koordinaatteja, millä löydän sun pöydän vai metsästänkö vaan sillä perusteella, et se on se mis on isoin röykkiö ihania vaatteita? :D

NELLI kirjoitti...

haha, mietin niiiiiiiiiiiiin monesti samaa, ja mua joskus jopa hävettää se perus "otaks musta pari kuvaa" :D mutta ehkä ne tottuu siihen joskus...? ja kaikista huvittavinta on ku yks mun kaveri joka asuu muualla valitti mulle ku sen kaveri pyytää sitä ottaan asukuvia :D olin vaan sillee sori...........

ps. ai olitsä se ilkee anonyymi joka kommentoi mulle "ei näin monta kuvaa noin yksinkertaisesta asusta" ?! ;| haha eiku oikeesti musta ei kuvia voi olla koskaan liikaa (okei, voi, jos ne kaikki on kissoista), mielummin sata ko yks :D

RagDoll kirjoitti...

No esittelet meille ne tilaamas tuotteet tietenkin! ;)

Juu, samoja ihmetyksiä sain minäkin alussa, mutta vuosia kirjotelleena kaveritkin alkaneet jo tottua asiaan. ;)

Anonyymi kirjoitti...

Tositosi kauniina olet noissa kuvissa! <3

Mirette kirjoitti...

Ragdoll: Jep, pitäis kerätä vaan energiaa nyt sen työstämiseen ;) :D

Ragdoll: Kiitoksia <3 :)

Anonyymi kirjoitti...

NAM mikä voikkari ja NAMNAMNAM, OMNOMNOMNOM mikä muidu! <3 Näytät Mire kuumalta. <3

T. Turun sinappi

Mirette kirjoitti...

Anonyymi: Mulle tuli tosta turun sinapista mieleen ihan vauvan kakka, ja en osaa assosisoida sitä suhun kyllä mitenkään :-D

Anonyymi kirjoitti...

Hihihiii, eihän sitä tiedä vaikka kohta osaisitkin. :D Kohta raahaan sut ostamaan pieniä baseballtakkeja yms.. <3 IHIHIIII! :D

T. sama häirikkö