04 elokuuta 2011

This Is My Head Exploding

Kävin eilen hakemassa itselleni pari päivää sairaslomaa. Ihan ihmeellinen olo.. ei ole kuumetta mutta silti tuntuu että ei pysty seistä paikoillaan ilman että alkaa huimaa. Käytiin hakemassa pikaisesti kaalilaatikko ainekset kaupasta ja muuten olen ajatellut tänään vain jumittaa kotona. Olen napannut nyt muutaman buranankin mutta silti tuntuu että päähän särkee.. enkä tiedä mikä tähän nyt auttaa. Ja tietysti mokasin tänään labratulosten suhteen.. piti soittaa yhden jälkeen.. luulin että aikaa oli rajattomasti, mutta se soittoväli olisi ollut 12.30-13.30. Eli nyt pitää sitten huomenna herätä ennen kymmentä soittamaan labratuloksia tosiaan siitä, että onko kurkussa nyt joku pöpö. Toivoisin melkein että olisin - se ainakin selittäisi tämän kummallisen olo ja saisin ehkä juuri ja juuri lääkkeet vaikuttamaan ennen laivareissua.
OTA NYT SE KUVA!

Tässä on minun "olen kipeänä, yhyy"-kuva. Nenästäkin lähtee nahka :-( Huomatkaa myös  että nyt on taas omat mitättömät ripset käytössä. Yhyy. + mulla ei ole kulmakarvoja. Tai suoria hampaita näköjään.


Olisiko teillä jotain tehovinkkejä parantumiseen?! Hunajaa, valkosipulia.. mustaviinimarjoja? Mitä vielä?

6 kommenttia:

Ginia kirjoitti...

Hunajaa kuumaan veteen / teehen, paaaaaljon hedelmiä ja 100% tuoremehuu ja ehkä vähän viel lisävitamiineiki. Ja lepoo.

Mirette kirjoitti...

Ginia: Tajusin just että en ole syönyt yhtään vitamiineja. Voisin heittää samantien parit monivitamiinit ja kalanmaksaöljykapsut naamaan niin johan pitäis alkaa tervehtyy! :-D

henna kirjoitti...

aivan ihana asu (: jaahas.. siekin media-assari ;)

Anonyymi kirjoitti...

mille laivalle lähdet?

Anonyymi kirjoitti...

Hei Mirette.
Oon lukenut sun blogia jo aika kauan. Mua kiinnostaa tietää että miksi ihmeessä puhut itsestäs niin alentavaan sävyyn? Säähän oot upea, etkö muka ite huomaa sitä? Sulla on tosi kauniit kasvonpiirteet, ripset ja kulmakarvat! Älä morkkaa ittees, susta on paljon parempaankin!

Mirette kirjoitti...

Henna: Kiitos :) Joo, media-assari eli työtön. No ei, en ees oo :D

Anonyymi: En oikeastaan tiedä.. :D

Anonyymi: Kiitoksia kovasti kehuista :) Olen kyllä kuullut tuon monen muunkin ihmisen suusta.. mä vaan olen aina tämmöinen ja heitän aina vähän vitsiä itsestäni.. ehkä se on joku itsesuojeluvaisto. :/