14 elokuuta 2011

Jipiiw

Mire tässä moi. Pari randomia taidekuvaa.

Sain vihdoinkin oman iphoneni takaisin. Tämä on siis Kiinasta ostettu ja siksi aikalailla perseestä. Toimii periaatteessa samalla tavalla kuin suomesta ostettu, mutta tätä ei saa esimerkiksi missään nimessä päivittää, tai se lukkiutuu. Ja minähän saatoin vahingossa päivittää sen ja sitten se simahti.. ja sitten siihen ei ollut purkua.. ja lopulta laitoin sen iskän matkaan kun se kävi uudestaan Kiinassa., jossa se vihdoin saatiin fiksattua toimintakuntoon. Ne joilla on ulkomailta ostettu iphone, tietää mistä puhun. Ei tässä mennyt kuin yli puoli vuotta. Ja yksi toinen iphone on edelleenkin siellä Dataviestissä - joka on kyllä niin paska paikka ettei paskempaa ole. Mennyt siis konkurssiin ja ovessa lappu ja numero mihin pitää soittaa - mutta kiva soittaa  kun ei kukaan koskaan vastaa! - Mutta jee, sain nyt tämä ihkaomani vihdoin takaisin <3 Voin taas datailla bussissa, junassa, töissä... töissä.. töissä...

 Ööö, ja mites olis toi meidän kenkämaku tässä taloudessa?
 Mörp.

Ps. Pidin takin! :--) Kiitos kommenteista!

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Ahhhh kuinka piristi mun aamua sun kauneutes <3
Mun lempparikuva on tää toinen, oot söpis.

Pystykkö nyt mahdollisesti päivitteleen tätä blogiakin sil kännykäl? Toivottavasti :>

p-nyymi

Mirette kirjoitti...

Anonyymi: No siis en usko että mulla kestäis hermo päivittää blogia iphonella :D Ne näppäimet on vielä taas niin utopiset mulle.. + ne olisi lähinnä sitten vaan tekstipainotteisia, heh :-D Ja kiitos :)

veerra kirjoitti...

ihanan ilosia ja kesäisiä kuvia ja sun hiukset on ihanananananat näissä kuvissa :))

Jetta kirjoitti...

Tiesitkö että oot tosi kaunis? Sun silmät on aivan ihanat, sulla on tommonen leijonanharja.. Voivoivoi.

Mirette kirjoitti...

veerra: kiitoskiitoskiitos :)))

Jetta: Hah, kiitos. Mä oon joskus käyttänyt itsestäni tota nimitystä (tai siis hiuksista) leijonanharja, mut enemmänki negatiivisessa merkityksessä :D "KATTOKAA NYT MUN HIUKSIA, NE On tämmönen leijonanharja" :D hih