16 elokuuta 2011

Hörhelö

Poikaystävä nauroi mulle eilen kun tulin töistä kotiin. "Onks toi joku uus paita". Joo, hörhelötunika jonka ostin jossain sekotilassa uuden vuoden paikkeilla. On se kyllä aika epäimarteleva. Näytän vähän lihavalta Michael Jacksonilta.. tai jotain.  Noissa kuvissa näytän muutenkin aika turvonneelta, joku 3pv darra ilmeisesti meneillään.. huoh.
Tänään oli tosi mukava päivä (tai ainakin osittain). Käytiin kirppistelemässä parin kaverin kanssa ja juhlimassa työkaverin uutta työpaikkaa(nykyään siis tuleva ex-työkaveri). Ja osittainen mukavuus johtui nimenomaa siitä, että olen niin katkera tämän työkaverin uudesta työpaikasta... koska 1) se pääsee pois 2) )!(/"#&"&#/! mikä liksa. Huh! Mutta olen kyllä onnellinen hänen puolestaan.. myös siksi, että se lupasi kustantaa minun himosmatkan jos saa sen paikan. Jee, jee, jee, jeee! 

No juu, käytiin tosiaan syömässä Nummelan Antoniossa. Käytiin syömässä joskus viideltä ja olen vieläkin vatsa ihan pinkeänä.. Itse otin Kana Fajitaksen, ja öö, kattokaa tota kokoa.. niitä tortillalättyjä tuli yhteen annokseen neljä + lisukkeet.
Nam!
Pannukakkutorni :--D
Ja sitten aamun ilonpilaaja. Sain paljon kommenttia FB:ssä: "Eihän toi ole edes paljon".. öö, miten te ihmiset elätte? Toi on melkeen puolet mun palkasta ja olen loppu kuun taas aivan kusessa. Huoh. Tarvitsen nyt ihan oikeasti uuden työpaikan! yhyy!
Huomenna taas töitä.. yrh. Viikonloppuna olisi myös yhdet tuparit, mutta en nyt oikeen tämän rahatilanteen takia tiedä pääsenkö edes sinne :--( höh.

15 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Jos puhut meijän "tupareista", ni ne ei kyllä oo mitkään tuparit :D Ihan perusalottelut meijän luona ja baariin. "Yllärituparit" oli mun ja Miinan vitsi :D

Tääl räjähtää sit vast syyskuussa ja sit on tupa täynnä ja SIT niit voi kutsua tupareiks. Ou jeah.

T:Kata

Mirette kirjoitti...

Kata: Jep, no niitä meinasin. Mut en varmaan kyl tosiaan pääse. Haluisin, mut ei taida rahatilanne antaa periksi :o

Asta kirjoitti...

No JOS (ja painotan sanaa jos) yhtään helpottaa, niin ei täälläkään konkurssikypsässä yhdenihmisen taloudessakaan hyvin mene. :< Palkaton työharjoittelu takana ja kylmä & nälkäinen talvi edessä.

Sun täytyy hei hankkia lisää töitä. Onko ongelma se, että on liian vähän tunteja filmissä vai että palkka vaan on niin susi?

Petra kirjoitti...

Sun tukan väri on IHANA! Nii joo ja sanon taas, mut ei hitto vaikutat ihan huipulta tyypiltä.

Anonyymi kirjoitti...

No onhan toi paljon. Mutta mitä helvettiä, oot koko ajan töissä ja saat silti tosi vähän palkkaa? :O

Mirette kirjoitti...

Petra: Kiitos :) Mä oon itseasias just miettinyt et miten värjäisin sitä taas :D tai kun alkaa tyvikasvu taas olla aika villi.

Anonyymi: NIIMPÄ. Sehän tässä vituttaakin ja siksi mä siitä aina valitan. Ja tässä olen aikalailla nyt miettinyt että irtisanoudunko vai en.. kun en halua ruveta työttömäksikään.. toisaalta sitten olisi 1kk aikaa löytää joku uusi duuni.. öääöä.

Sara kirjoitti...

Tarkottaako himosmatka Jämsän Himosta? :D

ps. vihaan laskujen maksamista.

Mirette kirjoitti...

ASTA: Susipalkka. Itse teen vuoroni. Tosin, meillä päivän vuoro on mulla 6h, mutta se tuntuu ikuisuudelta.

Mirette kirjoitti...

Sara: Ilmeisesti se meinaa laskettelumatkaa mimmiporukalla himokselle - jossa ei kuitenkaan lasketella.:D

aba kirjoitti...

Faaaaaak. Siis toi Asta oon mä, Aba, Asta. En vaan osaa kirjautua sähköpostistani ilmeisesti ulos. :D

Petra kirjoitti...

Hei koita jaksaa stressin ja ahdistuksen kanssa! Jos yhtään paskaan fiilikseen jelppaa, ni mun mielestä toi sun tukkas on tollasenaan aivan TÄYDELLINEN, sun oman tukan väri on niin kymppi ni älä tee mitää! OOT IHANA!

Anonyymi kirjoitti...

Pakko yhtyy edelliseen, sun tukka on ihan huippu-upee ja sä vaikutat ihan huippu-upeelta tyypiltä kokonaisuudessaan. :) JA OOT NIIN NÄTTI!

Mirette kirjoitti...

Petra: hih, juu, taisin tänään lisätä itselleni stressiä lisää.. tai päin vastoin. Irtisanouduin <3 Nyt elämmä jännittäviä aikoja. Ja kiitos hiuskehuista.. Tuntuu etten saa siitä koskaan täydellistä niin se on semmoinen sopivan suttuinen sekamelska.

Anonyymi: Ihanasti sanottu, oikeasti, kiitos paljon :--) tuli nääääin hyvä mieli!

Anonyymi kirjoitti...

Irtoiskohan sossusta sulle mitään? Kokeile?

=)

Mirette kirjoitti...

Anonyymi: En usko että ainakaan vielä. Sitten kun on oikeesti työtön niin saattais irrotakkin :) Mut yritän nyt löytää uutta työtä.