16 heinäkuuta 2011

Rippijuhlat

Kävin ennen loman alkua serkun rippijuhlissa. En ollut selkeästi oikein kuvaustuulella, joten tämä oli ainut otos kaikesta "hienosta". Kakkuja oli miljoonia.. mutta minä keskityin vain syömiseen.
Päälle laitoin ebaysta tilaamani pallomekon. Hiukset näyttää kamalalta, tiedän. Äiti soitti minulle heti kun kirkkojutut oli ohi: "MISSÄ SÄ OLET?" "No kotona, 5min". Ja sitten kirmasin tuhatta ja sataa kirkolle juuri sopivasti ottamaan muutaman kuvan rippisankarittaresta ja thats it. Kirkko, b-b-b-oring.  Sitten vaan autolla kakulle. Tuo mekko ei ole kyllä tehty juoksemista varten :| Mun setä selkeästi harmitteli että ei itse ollut tajunnut tuota "Ilmestyn kirkon portille juuri ennen kuin rippiläiset astuu kirkosta ulos". Onneksi edes joku meidän suvussa on yhtälailla kirkkovastainen kuin minä... . Ei kukaan huomaa jos sinä et kökötä siellä kahta tuntia kuuntelemassa samoja loruja mitä olet joutunut kuunnella jo tuhat kertaa mm. riparilla ja omissa rippijuhlissa. Paitsi tietysti minun äitini joka antoi pasia (meinaa pahaa silmää jos joku ei tiennyt) heti kun tulin paikalle.

Ei kommentteja: