03 heinäkuuta 2011

Rai rai!

Eilen juhlittiin työkavereiden kanssa mun loman aloitusta. Oli ihan hurjan hauskaa :-) Tälläisiä iltoja kaipaan lisää elämääni. Grillausta, höpötystä ja humppaa! Ja öö, otin eilen koko päivän aurinkoa. En voi käsittää miten jalat on silti noin valkoiset. :-( pitää varmaan spreijata niihin jotain itseruskettavaa.

Tämä blogi hiljenee nyt yli viikoksi. En jaksa ajastaa mitään, koska ei ole mitään ajastettavaa. Toivotaan että tämä loma tekee tehtävänsä ja palaan viikon päästä virkeänä ja uutta intoa puhkuen näihin kämäsiin maisemiin.

11 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Eka kerta ku kommentoin tätä, ehkä. Mut sun naama ja hartiat näyttää tosi ruskeilta. En tajuu miks mullaki jää jalat aina ihan valkosiks.
Oot soma, toivottavasti jakselet vielä kirjottaa.

-sir

Anonyymi kirjoitti...

Miten olis vaikka kuntokuurin aloitus? How about that my friend!

Mirette kirjoitti...

anonyymi: :) kiitos! Kyllä mä varmaan sitten kun pidän ekana kunnon loman.

anonyymi :(

Anonyymi kirjoitti...

oot kuumempi mitä nää kuumottavat kesäilmat, kirjottele pian et voin jatkaa tätä vakoilua ;)

tauot on persiistä :(

t.poikanyymi

Anonyymi kirjoitti...

Mul on ollu sama ongelma! Nyt oon käyttäny sitä Hawaiian Tropic öljyä. Sen ansiosta jalat ei oo enää viti valkoset. Ainut ongelma ton kans on se et täytyy vahtii aina ettei pala:( Ite en ainakaan oo vielä onnistunu kärventämää omaa ihoa, joten suosittelen!

Anonyymi kirjoitti...

Kuntokuurit in my ass,oot fabulous! Mulla on kans valkoset jalat :((

PS. mistä toi mekko on?

- Viivi

Anonyymi kirjoitti...

miten ootkaan noin tasapaksu.... Järkyttävää.

Anonyymi kirjoitti...

Oot aivan ihana tyyppi ja ehkä kaunein ihminen jonka oon ikinä nähnyt!!! Rakastan sun blogia!!

aba kirjoitti...

YLI VIIKOKSI!? en tiedä kuinka jaksan odottaa niin pitkään. <'3

Pinjah kirjoitti...

Heiii Mirette, mitä kuuluu? :) Ihana anonyymikin on näköjään halunnut piristää sun päivääsi täällä, kuinka ihastuttavaa. Mä lueskelin aikani kuluksi sun koko blogin parin illan aikana, kun se on niin hauska :)

Mirette kirjoitti...

Anonyymi: Pelottavaa.. :D

Anonyymi: Mä sain kaverilta baby oilia, tänään koklasin laittaa sitä ja aurinkorasvaa.. :D emmä tiedä auttoiko.

Viivi: Heh, jeps :) Mekko on ostettu seppälästä. Meni juuri aleen kun olin ostanut :( nyt harmittaa ettei mustaa versiota ole missään.. prkl.

Anonyymi: Kiitos kommentistasi :)

Anonyymi: Höpsö, kiitoksia :)))

aba: Kesä ja kärpäset viekööt sun mieles pois mun höpinöistä ;) :D

Pinjah: Juu, välillä aina joku jaksaa piristää ;) :D Hulluutta. Onko taso uutta kohden pahentunut vai parantunut? Mä sanoisin että pahentunut XD Olin ennen kovemmassa vedossa, nyt on tullut paineita.