15 heinäkuuta 2011

Monkey see, monkey Do.

No joo. Eli kävin laittamassa tänään itselleni räpsyttimet. Hinta 40e, paikka Sweet Dreams ja tekijänä harjoittelija. Nämä olivat harjoittelijan vasta viidennet ripset, joten annetaan anteeksi muutama asia. 

Lähtötila oli tämä. Eli minä omistan suht pitkät, mutta eiminkäänväriset ja kaartuvat ripset. En onnistunut ottamaan oikeasti päivällä samansävysiä kuvia millään... ja tajusin myös että mun silmät on joko 1) liian syvällä päässä tai 2) mun kulmakarvat/luut on superulkonevat koska silmät jäi varjoon jokaisessa kuvassa vaikka otin nämä päivän valossa. Tai sitten en vieläkään osaa käyttää järjestelmäkameraa.

 En kehdannut alkaa ottamaan mitään kuvia ripsien värjäysten jälkeen, mutta oh boy mikä ero tapahtui jo silloin. Olin melkeen innostuneempi itse värjäyksestä kuin pidennyksistä. Ammattilaisella ripsien värjääminen ei ole mitään siihen verrattuna mitä itse saan aikaan. (Lol, mulla on ripsarit vähän levinnyt.. 5 päivää sitten).  Tämmöiset niistä sitten tuli. Parempia kuvia myöhemmin.
Aikaa meni n. 1,5h. Harjoittelija sanoi että ei saa tungettua ripsiä enää mihinkään, että nyt ne on aika lailla ready. Lopputulos kuitenkin vähän harmitti koska olisin kaivannut hieman tuuheampaa ja radikaalimpaa muutosta (sitä se muiden kuvien vertaus/kuolaus teettää).  Myös eräs suuri miinus oli alaripsien irrottaminen yläripsistä laiton aikana. Hyi helkkari, kivusta viis - mutta se oli niin epämiellyttävä tunne kun kaksi pinsettiä oli millin päässä silmämunasta repimässä ripsiä erilleen. Mietin sinä samaisena hetkenä  kaikkea inhottavaa mm. painavaa pinniä takaraivossani, kurnivaa mahaa ja hirveää kusihätää. Ja toinen miinus laiton jälkeen oli väärään paikaan liimattu ripsi. Luulin että kyseessä oli liima möhkäle eli roska, mutta se olikin liimamöhkäle jossa oli kiinni kolme pitkää räpsyä - revin sen irti heti kun pääsin kotiin. Se oli kiinni.. miksi tuota sanotaan, sisäluomessa? Siis siellä mihin laitetaan kajalia,mutta yläpuolella...
Mutta edelleenkin, kyseessä oli siis harjoittelija joka oli tehnyt näitä vasta muutaman kerran, joten oli lopputulos siihen nähden kuitenkin ihan kiva. Ja veikkaan että ihastun näihin myöhemmin enemmän. En ole koskaan ollut ihastuksissa myöskään tatuoimisen tai kampaamolla käynnin jälkeen. Ja suihkusta tullessa ainakin ripset oli kuosissa. :--D Räps räps.
Mitäs sanoo raati? Uskaltaisitteko mennä harjoittelijan kynsiin?
Edit: pari ehkä hieman "parempaa kuvaa"(ehkä olisi enemmän pitänyt tehdä noille kulmakarvoille jotain..):



Niin ja tosiaan Lohjalaiset huom, jos teitä kiinnostaa päästä harjoittelijan kynsiin niin soittakaa numeroon puh. 050-3451898. Lisää infoa myös firman  fb-sivuilla.

9 kommenttia:

RagDoll kirjoitti...

Hyvältähän tuo lopputulos näyttää. =) Itse tykkään juuri tuosta aavistuksen harvemmasta tyylistä. Kun laittoi lähes jokaiseen ripseeni, paino oli niin suuri, että ripset lerpattivat ja saivat silmäni näyttämään surullisilta.

Olen käynyt 6 eri tekijällä, kaikki Xtremen koulutettuja ja silti jokainen aivan erilainen. Parhaimmat olleet ei sertifioidut. He ovat olleet helläkätisempiä ja tarkempia työssään. =)

Mirette kirjoitti...

Ragdoll: Juu ja veikkaan että harjoittelu tekee mestarin. Tosin olen aina sitä mieltä että harjoitteluhinnan pitäisi kustantaa juuri ja juuri vain tuotekulut... :P esim kampaajalla väriaineet ja muotoilutuotteet yms.

Tänään olen tykännyt näistä jo enemmän.. ainut vaan että nyt tuntuu että silmät hieman kuivuvat.. toivotaan että menee ohi. :)

tuuli- kirjoitti...

Sulla on kyllä itselläkin upean tuuheat ja pitkät ripset, varmaan riittäis pelkkä kestovärikin sillointällöin :) Onhan noi pidennykset hienot, mä en vaan uskaltais laittaa kun pelkäisin et omat ripset alkaa tippumaan tms. :D

Salsa kirjoitti...

Etkai sä samana päivänä menny jo suihkuun ko mulle ainaki sanottiin sillon että pariin päivään ei sais ripsiä kastella että se liima saa kuivua kunnolla :o
Ja itekki laitatin sillon harjoittelijalla ja sillon meni pari tuntia ko olin eka jolle se laitto ja oli tosi harvat enkä siksi oikee ollu tyytyväinen ko ei erottunu minnekkää ja mulla on niin rasvottuvat luomet nii tuntu että ne ripset alko tippuun jo parin viikon päästä nii nyt ei oo ollenkaa enää pidennyksiä. Oon tosin haaveillu meneväni joskus ihan ammattilaiselle laitattaan josko sitte onnistuis paremmin :)

Mirette kirjoitti...

Salsa: Mä itseasiassa kysyin ennen ja jälkeen operaation, et olikse nyt sillee että päivään ei saa pestä naamaansa kun niin olen lukenus monesta eri paikasta? "JOO EI KYL OO MITÄÄN SEMMOSTA, ihan hyvin voi mennä jo illalla". Totesin et no sitten menen, että voi voi. Eli itsekkin luulin ettei sais, mutta se laittaja sanoi että voi, samaten sen joku esimies.. sama se. Tippukoot :< ärsyttää kaikki!

Mimosa kirjoitti...

Höh, sullahan nyt on muutenkin ripset kuin bambilla, ihan epäreilua ottaa tuuhennukset :D Räpsyti räpsyti :D

diamond girl kirjoitti...

Ihanat ripset! itsekin olen sellaisia miettinyt, mutta toistaiseksi en ole vielä ottanut. mieli kyllä tekisi :)

diamondgirl-janika.blogspot.com

Sara kirjoitti...

Siis liimautuko sulla ylä- ja alaripsiä yhteen siinä, kun se laitto niitä? Mulle ainakin laitetaan sillei tohon alas semmoset valkoset laput, jotka on alaripsien päällä just ettei ne liimautus yläripsien kans yhtee :D Mä otin ekan kerran räpsyttimet viime syksynä ja kävin 3 kertaa huollattamassa ja sit en jaksanu enää :D Nyt haluun taas ne !!

Mirette kirjoitti...

Sara: Juu laitettiin mullekkin, mutta tosiaan, oli harjottelija ja mulla on alaripsetkin aika pitkät että ehkä ne jotenkin pongahti sitten sieltä :D Nyt on viimesetkin ripset tippunut. Vähän houkuttais käydä uusimassa.. koska tänään jo vitutti töissä kun taas ripsarit ropissut silmien alle.. ja sitä ongelmaa ei noiden ripsien kanssa kyllä tule.. :D