25 heinäkuuta 2011

Bad KITTY!

Kävin tänään pyörähtämässä Helsingissä seitsemän minuutin "bisnestapaamisella" Konalassa. Sen jälkeen kipitin kaupungille pyörimään ja en taas löytänyt oikein mitään.. muuta kuin itseinhon. Missä kaikki isot kivaprinttiset t-paidat? Huom. korostan sanaa isot.  En tajua miksi ns. oversize mallia tehdään niin vähän nykyään.. minä en halua ahtautua mihinkään pikku t-paitoihin joissa XL:kin on slimfit. Haloo, enemmän meitä tubbyja on kuin superlaihoja (lue: normaalipainoisia) ! No joo, löysin kuitenkin Carlingsista tuon Kissapaidan. Se on hassua froteekangasta ja nümph:in. Hintaa aika katalat 35€ mutta jos nyt kerrankin löydän ison löysän kivan t-paidan niin on kai se ihan ok tuhlata siihen enemmän kuin normaalisti tuommoisesta. Ps. En tykkää kissoista, olen enemmän koiraihminen.

Heehehhehe....

11 kommenttia:

aba kirjoitti...

http://www.polyvore.com/biggie_white_shirt/thing?id=12657329

mullois tommonen mutten osaa käyttää sitä. haluukko sen?

Meeri kirjoitti...

Nauroin tolle kommentille, koska mun teiniaikojen nimimerkki jossain Galleriassa oli bad_kitty :D:D:D

Anonyymi kirjoitti...

Joo o, olis kyl ihan jees kans saada sellainen isohko t-paita. Voisin käydä ostamassa itselleni samanlaisen paidan. Olenhan itse kissaihminenkin jopa, joten printti on oikein mieleeni. Hienot kengät sulla muutes ja kiva, ku oot postaillut ahkerasti! :)

CARTMAN <3

Anonyymi kirjoitti...

ÄÄ OOT NIIN IHANA<3 kaunis nainennnn
oon niin kateellinen sun hiuksista ja kasvoista ja nyt tosta paidasta :(

oot upee<3

Mirette kirjoitti...

Aba: Jooo! Mikset osaa käyttää? Niihinhän on ihana käpertyä :D

Meeri: Haha, me yks päivä muisteltiin kaverin kanssa kans noita galsunikkejä, mulla mm. hedonism, chop_suey,deformed yms :D

Anonymi: Joo, lähdin jo sillä mentaliteetilla että nyt jos löytyy joku oikeasti kiva niin sitten pitää vaan ostaa. Käyn niin "harvoin" helsingissä ja aina jää joku juttu kalvamaan.. sitten jälkeen päin on enää vaikea hakea.. ja ei toi 35e ole ees niiiin paha.

Anonyymi: Hihi, kiitoksia, en kyllä tajua! :D Mä olin ennen tota kuvaamista ottanut kahden tunnin päiväunet ja mietin et pitäsköhä meikata et tulis kuvista paremmat. Mä luotan et toi ripsienpidennys tekee taikoja ;) :DDD

Jetta kirjoitti...

Toi paitahan on aivan ihana, samoin ku sä! Mua ärsyttää naisten t-paidoissa kiristävät hihat. >:-C

aba kirjoitti...

No mutta se paitahan vaan roikkuu päällä ja olo on iso. Laita mulle sähköpostiin osoittees, niin voin sendii sen sulle.. mikäli en saa tulevien päivien aikana superinspiä pukeutua siihen. ^^'

Mycha kirjoitti...

amazing t-shirt

Niina kirjoitti...

Kisulille olisi tunnustus tuolla Ladyn blogin puolella. ;)

http://littleladyn.blogspot.com/2011/07/good-day-sunshine.html.

Christina kirjoitti...

Ihana, ihana paita! :)

Salla Salminen kirjoitti...

Aivan järjettömän ihana paita! Harmi, kun täällä Savossa ei kai tällä hetkellä ole Carlingsia - täytyypä pyytää poikaystävää katsomaan länsirannikon tilanne.