26 kesäkuuta 2011

Uusi kaapeli, wou

Ensi vuonna juhannuksen aikoihin voisin lähteä "halpismatkalle" joko Kreikkaan tai Espanjaan. Uutena vuotena voisin karata Thaimaaseen... Vappuna jokin kaupunkiloma voisi toimia.. mutta Suomeen en ajatellut jäädä masentumaan. Nämä viralliset juhlapyhät jolloin pitäisi olla niin helvetin hauskaa saa minut ainakin tuntemaan itseni vain mitättömän yksinäiseksi ja tylsäksi olennoksi. Kyllä mullekkin olisi kelvannut Wallanderimaiset rapukestit ystävien kanssa, mutta ensin pitäisi kerätä ne kaikki ystävät jostain yhteen. Joo ei, mikäs sen hienompaa kun istua koneella kaksi päivää nyyhkyttäen "paskaa elämäänsä". Itse mä olen kyllä tehnyt tästä tämmöstä. Koko ajan selitän että kohta ryhditäydyn ja alan elämään. Joo. En muista milloin viimeksi kesä olisi tuntunut talvelta... mutta hoen koko ajan mielessäni, vielä kuukausi, sitten palaset alkaa loksahtamaan paikoilleen.. tai putoamaan entistä kauemmaksi toisistaa, ihan sama, kunhan ei enää pysy tässä sortumisvaiheessa. 

Ruikutuksesta hienompiin asioihin. Olen sivuuttanut täysin vaatteiden oston ja siirtynyt aikuisempiin juttuihin. Prismasta suihkuverho  -30% 15e (mitä riistoa), uusi 3m nettipiuha 1m tilalle (voi että osas olla ärsyttävä se vanha) ja PYYHE! Nyt minulla on pinkki ja liila pyyhe jotka ovat minun pyyhkeitäni.

 Huomatkaa ero, ennen ja jälkeen. Tuo vanha oli aivan kammottava, siis niin oksettava että ällötti katsoa sitä. Hiusvärit+saippuat+shamppoot yms paskat ovat vuoden aikana tarttuneet ja pinttyneet verhoon ja muodostaneet siitä melkein peittävän version... Päivitin uudella vähän värimaailmaakin.
 Ja sitten kosmetiikkaa. Päivävoiteen ostin poikaystävälle koska se lupaa kosteuttaa ja maksoi 3e, sopiva hintaluokka lahjoille. Neutrogenan kuorivan naamanpesuaineen ostin taas kokeiluna dermalogien tilalle (ne kesti muuten todella pitkään.. siis yli 4kk, joten sinänsä hyvä sijoitus vaikka maksaakin enemmän kuin mun tietokoneen osamaksu kahdessa kk ?). Tiesin kyllä että ihoni ei ole ennenkään tykännyt päivittäisestä kuorinnasta mutta nyt se tuli taas todistettua.. muutaman päivän käyttämisen jälkeen minulle on iskenyt taas poskiakne. Jos joku kysyy, sanon että paarma pisti. Eli jotain kuorimatonta tuon kaveriksi pitää vielä ostaa.

No joo, minä lähden nyt töihin."Jee". Tiesin että halusitte tietää minun suihkuverho-ostoksestani. Älkää väittäkö toisin.

4 kommenttia:

Tiia kirjoitti...

Sama ongelma joka juhlapyhä! :D Vaikka tekisinkin jotain, silti mulla on aina jotenkin ihmeellinen olo. Jouluisin karkaan perheeltä itkemään mun huoneeseen! :D En kai kestä ihmisiä, enkä juhlia enkä... elämää? :D Vappunakin mä vaan datasin täällä yksin koko helvetin päivän ja kävin treenaamassa. Kaverit kysyy "mitä teit?", "datasin ja pyöräilin :)". :DD

Mirette kirjoitti...

Tiia: Joo voiku mullaki olis toi pyöräily ollu mukana listassa. Mä just eilen mietin et hittoku saisin itteni nyt vaan salille. Sit vois aina vapaahetkinä mennä sinne ja sit tulis sellainen tunne että on jotain saanut tehtyä eikä muusta tarvii välittää. :D Jotenki silti nihkeilen nyt jotain kuntosalin alottamista ku se maksaa ja sit jos muutan parin kk sisällä johonkin.. niin turhaa. Nyt aloin jo miettimään että yksi mun tulevan asuinpaikan ominaisuuksista sais olla "sali vieressä". Pakko!

Tiia kirjoitti...

Kannattaa todellakin mennä, kyllä se on sen rahan arvosta! :) Koskaan ei ole huono juttu parantaa omaa terveyttä ja kuntoa, se on fakta. :D Ja siis mulla on joskus laiskottelupäivinä päätavoitteena se, että käyn treenaamassa ja istun vaikka loppuillan dataamassa. Se on aina parempi kuin se pelkkä dataus! :D

Anonyymi kirjoitti...

mikä suihkuverho!!!! :------DDD