10 kesäkuuta 2011

TAIVAS VARJELE MIKÄ SIELTÄ TULEE!

Minä oikeasti luulin ruskettuneeni jo hieman mutta kun katson näitä eilisiä kuvia niin saatan olla väärässä. Tänään on hieno päivä siitä syystä että lähdetään koko konkkaronkka katsomaan Johanna Tukiaista Lohjan Primeen. "Wuhuu". Onhan tämä nyt sen verran ainutkertaista että on pakko päästä!

Yksi asia tässä tietysti harmittaa. Kävin eilen kampaajalla ja mä en nyt tiedä mitä tapahtui mutta lopputulos onkin aika kammottava. Olen itkenyt tämän takia monta kertaa eilen ja en tiedä miten saisin tätä vaaleammaksi. En jälleen kerran ilmeisesti osannut ilmaista mitä haluan. Olisin halunnut sekaan paljon ohuita vaaleita ja tummanruskeita raitoja. Nyt minulla on mustia raitoja vain hiusten päällä. Tämä on hidious. :| Tällä viikolla ei ole.. nallekarkit mennyt tasan.
Hhihiihih ette arvannutkaan että mulla oli shortsit-kuva.

Anosin muuten siirtoa duunin puolesta tänään helsinkiin. Jos se onnistuu, voisin oikeasti muuttaa sinne. Ainakin väliaikaisesti. Olisi helppoa koska duuni olisi sama mutta palkka aavistuksen parempi ja pääsisin useammin lehdelle töihin. Ja ups, melkein unohdin.. pääsisin pois myös Lohjalta "heh".

11 kommenttia:

Petra kirjoitti...

Eikä! Löysin muutama viikko sitten sun blogin ja oon lukenu vaikka mitä sun postauksia...vaikutat ihan huippukivalta tyypiltä. Ja vähän kyllä nolottaa ees sanoa tää mut musta tuntuu siltä et ois ihan huippusiistiä olla sun ystävä!

Mirette kirjoitti...

Petra: Hihi, ihanasti sanottu. Hämmentävintä tässä on, että sä et ole ainut joka on sanonut noin :D Annan selkeesti ihan väärän kuvan itsestäni kirjottamalla ;D haha, no ei. Jeeiii!"

Milla kirjoitti...

hahah toi kuvateksti :-D

Mimosa kirjoitti...

HAhhahahahhaaa voi ei mikä kuvasarja :D Hih.

Maiju kirjoitti...

Joo mäkin luulin ruskettuneeni tos viikolla, mutta kamera väittää kyl VÄHÄN toisin:D

"Yhdyn" (vihaan tota sanaa!) Petran kommenttiin, vaikutat kauheen kivalta tyypiltä ja jotenki nolottaa sanoo se tällai "ääneen" sulle:)

Anonyymi kirjoitti...

Ehkä se sun ruikutus ja noi sun jutut vaikuttaa tän blogin kautta viel kivoilta, mut sit ne jotka oikeesti niitä koko ajan kuuntelee alkaa jo kyllästyy ;DDD haha vitsi vitsi, oot oikeesti hulvaton muija myös IRL!

t. muutaman vuoden sun juttuja kuunnellu ämmä

aba kirjoitti...

Kuinka pieni paikka Lohja, monta tuhatta ihmistä? Onko poikkiksella joku hyvä syy (työt?) olla siellä vai haaveileeko sekin muutosta pois?

Mirette kirjoitti...

Milla: :( :D

Mimosa :)

Maiju: Hih, kiitoksia!

Anonyymi: No siis olenhan mä kiva irlkin, jos tykkään ihmisestä ;) :D Mun mielestä tommoset kommentit on PERSEESTÄ. Ei sen takia, että sanot mun olevan ärsyttävä, vaan se, että et voi laittaa perään että keneltä se on vaikka pitää korostaa kuinka tunnet mua. Tää blogin pitäminen alkaa ottaa mua nuppiin! :D kiitti vaan.

Aba: No en enää muist, 25 suurin joku. Ei täällä oo enää hyviä syitä yhtään. Poikaystävä kyllä aloitti juuri yhden projektin lohjalla, mutta sekin on semmosta "Liikkumis"duunia että ens kuussa voi olla jo muuta hommaa eri paikkakunnalla.

aura hulda maria kirjoitti...

aaaa kuinka ootkaan söpö noissa kuvissa :D rakastan niin tätä sun blogi rentoutta ja aitoutta!

Anonyymi kirjoitti...

Mitenkäs ilta sujui? Vetikö Tuksu hyvin ? :D

Haidi kirjoitti...

kiitoksia=)) mut ei kyl tarvii olla kateellinen..koska mä vähän taisin fuskata..itseruskettavaa heh :D :)