13 kesäkuuta 2011

Maanantain huvitusta

Mulla ei ole elämää. Olen viettänyt kaksi tuntia selaillen kuvia englannin bulldogeista ja lukenut hieman keskustelupalstoja. Tämän luettuna nauroin vedet silmissä. Aiheena oli "millainen koira englannin bulldoggi oikein on?"

Tietysti suurinosa veti herneen nenäänsä tuosta kommentista (siis kyseisessä keskustelussa), mutta minä jotenkin näin tuon niin silmissäni. Hihittelen tuolle varmaan koko yön. Huh, mä haluan koiran! Taidan viettää loppuillan tori.fi katselemassa koiranpentujen kuvia. Iih, myös mäyriksetkin on niin luttanoita <3 Kattokaa vaikka.

14 kommenttia:

ami kirjoitti...

Aaahahahaha vähä hyvä :"DDD Bulldogit ja mäyrikset ♥

Meeri kirjoitti...

Hahaha, ns. runkku. :D mäkin haluun englannin bulldogin.

Villiina kirjoitti...

Ääh, mäkin haluan englannin buldogin. :D

Mirette kirjoitti...

Ami: Toi ":'D"-Hymiö mun mielestä kuvaa kans hyvin mun suhtautumista niihin. Ne on vaan niin vekkuleita ja naurattaa mua jo pelkillä ilmeillä. :D

Meeri: Jep :D Mäki!

Villiina: Määpäs! :D

Tiia kirjoitti...

Ns. runkku tappoi mut näin aamuväsyneenä nauruun. :DD Alan kuvailla ihmisiä tolleen, haha!

Kissankulta kirjoitti...

Ei saatana :'D Onneksi en ikinä lukenu mitään suoli24:sta, kun koiraa etsiskelin.

pippariina kirjoitti...

Kuka vittu jaksaa raahata bulldoggia kolme tuntia päivässä perässään.
Meillä tuo otus ei ainakaan ole mikään liikuntaihme, ellei ihan metsään pääse.

Ja kuorsaa ne päivälläkin.

Muuten allekirjoitan täysin tuon. :D

Anonyymi kirjoitti...

Mulle kanssa! Meinasin kuolla awwww fiilikseen kun tossa yhellä koirauimarannalla missä oltiin kaverin piskin kanssa oli pari englannin buldoggia uimassa :D Se toinen oikeesti jopa ui ja ne oli oli niin luttanoita <3 Ja ranskanbulgodit on kans <3

Tiina kirjoitti...

Mullon mäyris, 7kk ikänen Salli. Voin kertoo:
-pieree aivan järkyttävän pahan hajuisia pieruja
-nuolee kaikkia ja kaikkea
-kuorsaa kovempaa kun moni mies
-ei suostu menemään ulos satella, vaan mielummin pissaa esim. sohvalle mun naaman eteen kun nukun siinä päikkäreitä.
-syö pekonisienistä juustot ja pekonit ja jättää suussa munklatut kuolaset sienet pitkin lattioita.

Mut on se vaan niin ihana. :)
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.483930053567.261762.599723567#!/media/set/?set=a.483930053567.261762.599723567#!/photo.php?fbid=10150116098778568&set=a.483930053567.261762.599723567&type=1&theater

Mirette kirjoitti...

Tiina: hhahaha, ihana <3 mut tommosii ne koirat on. Meiän äitinkin koira ei hirveästi halua mennä sateella tai pakkasella ulos. Ja huom. se on eräkoira. :D Tosin niinhän mäyriksetkin periaatteessa on. Se ei sentään pissaa naaman viereen. :P

Mirette kirjoitti...

Tiia: :D haha, joo! huomaa toi -4 peukkua alaspäin. :D

pippariina: kuulostaa selkeästi mun koiralta, siis mulle sopivalta. "lähetääs lenkille". Roskikselle ja takas.. "huh huh, tässä olikin tälle päivälle liikunnat". Toi kuorsaaminen on mun mielestä hulvatonta, mutta sitten taas toisaalta en voi sietää jos ihminen kuorsaa että tulisko sitä sitten nukuttua :D Ja olen sellainen ihminen jolla ei ole sydäntä käskeä koiraa pois sängystä. <3 Yhyy, nyt iskee kyllä dogi-kuume.

Anonyymi: Katos tätä uimaria http://www.youtube.com/watch?v=cHV6ePWV1gc :DDDDDDDDDDDD

pippariina kirjoitti...

No bulli on semmonen että se helposti alkaa kussa silmille jos antaa liikaa vapauksia. On se kuitenkin Bulldoggi.

Enimmän aikaa nuo on tommosia kainaloisia. On onnellisia kun pääsee sohvalle kainaloon katsomaan telkkaria.

Mutta kun hepulit iskee niin kannattaa olla altapois. Sillon ne ei näe eikä kuule mitään, juoksevat hulluna ympäri kämppää perse maassa ko jänikset ja huutavat.

Aatu on kodinvaihtaja. Joten alkuperää en muuten tiedä kuin että rajantakaa on tänne tuotu. Aatu tuli miulle kun oli vapaa parivuotias.. Mut isoissa hinnoissa liikkuvat, ja Suomessa on melko pienet piirit. Eli voisin suositella ihan ulkomaantuontia jos se ois sinulle ok vaihtoehto. Käyppä lueskelemassa ihan englanninbulldoggifoorumilla. Siellä paljon tietoa.

Anonyymi kirjoitti...

miksi ihmiset haluaa jonkun lyttänaamabullarin, vittu miten sairaaks jalostettu koira - hengitysvaikeudet, kuivasilmäisyys... ja tietty esim. naamapoimujen tms tulehtuminen, mutta siltä kai välttyy putsailemalla niitä. en vaan käsitä noita mopseja/bullareita, ihmisten mielestä on kai sitten söpöä kun hengitys rahisee ku hengityselimet on lytyssä ja vaikka mitä?

pointti kuitenkin on et koirien jalostus on menny sairaaks, melkeen mikään rotu ei oo enää terve, ÄLÄ PLIIIIIIIIS hanki rotukoiraa jos koiran hankit :( ensinnäki maksat ittes kipeeks ja sit joudut todennäkösemmin ramppaamaan lääkärissä enemmän kun sekarotusen kanssa.

anteeksi paasaus, ei oo henkilökohtaista, mua vaan on pitkään ottanu päähän tämä "jalostetaan "hienon" näköisiä koiria, terveydellä ei ole niin väliä, kunhan tehdään rahaa!!!1"-meininki. :(

Mirette kirjoitti...

pippariina: Juu ja ainahan kaikki koirat saa välillä hepuleita, ainakin mun tuntemat :D
Voi kyllä olla että bulli olisi liian vaativa koira mulle loppujen lopuksi :) tai semmonen kiukuttelija.

anonyymi: Musta tuntuu, tai ainakin omakohtaisesti mä nyt haluaisin sen lähinnä ulkonäön takia, niinku esim beaglen tai mäyriksen. En oikeastaan muuten noista lyttänaamoista diggailekkaan. Tykkään että koirien luonne näkyy niiden naamasta, kuulostaako hullulta? Mut tässähän mä vaan sanoin et "mä haluun.."- vähän niinkuin tyylillä mä haluan myös lottovoiton ja omakotitalon :) Sitten kun alan OIKEASTI miettimään minkälaisen koiran aion hankkia, niin aion kyllä käydä sen prosessin harkinnallisesti läpi.

Kuuntelin yks päivä muuten yle x:ltä radiohaastattelua jostain entisestä korkeasaaren johtajasta joka oli kirjoittanut kirjan siitä että ihmisillä ei saisi/pitäisi olla lemmikkejä (ellei niitä voi lopuksi pilkkoa ruuaksi).. ja että kun esim. suomessa on loppujen lopuksi niin pienet koirapiirit niin kaikki rodut on joka tapauksessa jossain vaiheessa mennyt ristiin ja tätä ns. sukurutsausta on tapahtunut. :D Mutta joo, mä olen huono selittämään oikeilla termeillä ja en edes muista haastattelua kokonaan.. mutta nimenomaa toi liikajalostus on aika paha. :)