06 kesäkuuta 2011

JEE!

Tadaa! Minulla on nyt oma baden baden. Hyvästi sosiaalisuus, hyvästi itseinho, hyvästi ahdistus. Kyllä, minun ei tarvitse enää käydä rannalla häpeämässä itseäni ja masentumassa muiden timmeistä vartaloista. No more! Sen sijaan voin relata omalla kämäsellä partsillani koko kesän! Jipii! Kadehdittaako?  29,90€/Sotka. 
 Mä hetken jo luulin että mulla on pisamoita mutta noi taitaa olla jotain maksaläiskiä. Tästä kuvasta näkee aika hyvin millanen vanhusiho mulla muutenkin on :( Kädet jotkut on saattanut jo huomatakkin, hah. :--D

Huomenna onkin sitten luvassa ahdistavin päivä moneen vuoteen. Wish me luck. :/

7 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

tsemppiä hyvin se menee kuitenkin! (vai ne?)

Mirette kirjoitti...

Anonyymi: Se vaan. Iik :o

veerra kirjoitti...

tahtoo tommosen !! tosin mun partsi on niin mini ettei sinne muuta mahtuskaa :( eikä oveekaa sais auki itse asiassa : D ja TSEMII ! :))

Anonyymi kirjoitti...

ne on pisamia, ei pisamoita

Mirette kirjoitti...

veerra: :)

anonyymi: lol

Anonyymi kirjoitti...

noi sun naamakuvas on kyllä jälleen kerran jotain niin järkyttävää

Mirette kirjoitti...

Anonyymi: Haha, miksi lohjalaisen pitää sitten lukea jos niin kovasti ärsyttää? :)