24 kesäkuuta 2011

Hyvää Juhannusta!

Joo, eli hyvää juhannusta kaikille, minä menen töihin. Voisin heittää tähän parit ärräpäät mutta toisaalta.. minä teen työvuoroni. Ups.No, työt on vaan neljään joten ei paha ja ei minulla ole tällä hetkellä mitään ideoita juhannukseksi. Ei hirveästi huvita mikään baarijuhannus ja grillauskaan ei onnistu kun ulkona on paska ilma.. ja en edes omista grilliä. Ostettiin eilen vaan kamat itsetehtyihin hampurilaisiin... eli niitä ja Colaa tänään. :--D

Alla asu teemalla "Taivas varjele mikä sieltä tulee.." Eli oltiin katsomassa Johanna Tukiaisen kiihkeää kolmen biisin hönkimisesitystä muutama viikko sitten. Olihan se hieno hetki.. eturivi, tuksun karvainen väliliha, superglossit poskissa..
Mutta hieno keikka, ehdottomasti. Tähtihetkeni oli ulkona röök.. vilvoittelemassa tavata Arto Länsman. Sanoin vaan kovaan ääneen: "No voi herranjumala.." johon Arto vastasi: "Noooo....." ja lähti sisälle. :-D Mieletöntä. Huoh. Taidan jotenkin pilata maineeni tätä blogia kirjoittamassa.. ensin myönnän että tilaan seiskaa, sitten käyn tuksun keikalla... mitä seuraavaksi? Tykkään hengata Esson pihalla ja kuunnella klamydiaa?... No siihen on vielä matkaa.. kukaan mun kaveri ei omista Corollaa..kai.

6 kommenttia:

aba kirjoitti...

Kerro Tuksun karvaisesta välilihasta. :D

Mii kirjoitti...

:DD Mäki haluun Tuksun keikalle!

Anonyymi kirjoitti...

Mulla tuli tästä kuvasta jotenkin mieleen sun amiksen ykkösen MJ-imitaatiot :D

- Viivi

Anonyymi kirjoitti...

Hot as hell! Lisää näitä..


T.poikanyymi

I'm Lacking kirjoitti...

Oikein mukavaa juhannusta :).

Mirette kirjoitti...

Aba: No jotain mustaa ja karvaista saattoi vilahtaa.

Mii: Suosittelen! :D

Anonyymi: Mä en edes muista niitä enää.. maybe better. :D

Anonyymi: Kiitos :)

I'm Lacking: Kiitos samoin ! :)