26 kesäkuuta 2011

Haluatko testata tuotteita ilmaiseksi?


Olen rekisteröitynyt buzzadoriksi sivulla www.buzzador.com ja ehdotan, että sinäkin teet samoin! Buzzadorina saat ilmaiseksi kokeilla uusia tuotteita ja palveluja.

Seuraamalla tätä linkkiä ilmenee, että minä olen kutsunut sinut mukaan (minun buzzador-käyttäjätunnukseni on  mirettep) ja jos liitytte, niin olisitteko niin ihania ja kilttejä ja liittyisitte alla olevan linkin kautta ja muistaisitte minun käyttäjätunnukseni ♥___ :
https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=FI&refstr=mirettep

Jos haluat tietää enemmän ennen kuin päätät rekisteröityä, klikkaa alla olevasta linkistä:
http://www.buzzador.com?refstr=mirettep&lang=FI

Itse hain kaupasta äsken 5 uutta Steveone tradizionale pizzaa. Paistettiin poikaystävän kanssa makutestiksi tonnikala ja salamiversio. Loput 3 pitsaa ajattelin säästää pitsakesteihin, eli psstt...toivon että joku haluaisi joku päivä tulla meille syömään ja maistelemaan näitä...


NAM NAM! Näistä tuli muuten oikeasti tosi hyviä, pohja on ihanan kuohkea ja pehmeä Olen myös päässyt aikaisemmin testailemaan mm. uutus fantaa ja hammastahnaa :--) Eli kampanjoita on laidasta laitaan mielenkiintoijen mukaan. Jos teillä on jotain kysyttävää, niin kysykää ihmeessä! Kannattaa liittyä!

6 kommenttia:

MouMou kirjoitti...

Noi pitsat oli NIIN hyviä!:)

Mirette kirjoitti...

Moumou: Jep, ja siis toi pohja :D Se on aivan loistava, varmaan paras pohja mitä olen koskaan syönyt. Ainut mitä toivoisin on vähän eri miksauksia noiden makujen kanssa, että esim se pelkkä salami kaipaa jotain kaveriksi :-P Mutta ehkä niitä makuja tulee joskus lisää.. toivottavasti :)

Anonyymi kirjoitti...

Mä liityin Buzzadoriin joku vuosi sitten mutta höööh, koskaan en oo saanut mitään testattavaksi :(

Mirette kirjoitti...

Anonyymi: No höh :( se varmaan riippuu paljon kiinnostuksen kohteista ja aktiivisuudesta. Kannattaa saada kavereita värväytymään :) Ja siis olen mäkin ollut buzzador jo pari vuotta mutta tullut vaan kolme kamppista :/

Heidi kirjoitti...

Tykkäsin tosi paljon noista pizzoista! Etenkin salami oli mun lemppari! huippu hyvä pohja, rapea ja kuohkea. :)

veerra kirjoitti...

mä kuuluin joskus johki tommoseen mutten hyötyny ikin yhtää mitää :( vois kyl kokeilla tota koska rakastan kaikkee ilmasta haha :D