22 kesäkuuta 2011

Emotionaalinen

Olen kierinyt tuskissani kun en ole saanut aikaan minkäänlaista merkintää tänne. Luulin että kesä ja valo aiheuttaisi kuvausinnon mutta nyt pää on aivan tyhjä. Muokkailin tänään noita Highschoolparty-kuvia, mutta en jaksa vielä päättää mitkä laitan tänne. Tässä kuitenkin kurkkaus minun asuuni, loput kuvat laitan tosiaan myöhemmin.

Menin Camillalle 10 vaille viisi (bileet piti alkaa viideltä). Bileiden järjestäjää ei näkynyt missään joten soitin missä hän oli: "Oon Cittarissa, menee vielä hetki, juo vaikka kaljaa kun odotat". Kaljaa? itsehän inhoan kaikista eniten odottamista. Siis jopa viiden minuutin odottaminen saa pään räjähtämään... ja kaikenlisäksi minulla oli vielä hirveä hedari. Onneksi keksin että ajan saa hyvin kulumaan. Ota itsestäsi 100 kuvaa.

En onnistunut tuossa tukassa niin hyvin kuin olisin toivonut. Ja edelleenkin minulla on liian paksu tukka noihin "riittää koko päähän"-clip-oneihin. Nojoo. Päällä oli musta toppi, minun uusi teiniwhore-hame, 16-vuotiaana teetetty niittivyö, rikkinäiset sukkahousut ja fail-balleriinat. Oli mulla tennaritkin mukana, mutta unohdin vaihtaa ne. Uusi tyylini on löytynyt?
Huvitti tuon mekon osto. Minulla kun on tapana olla se ärsyttävä asiakas jonka pitää aina puhua myyjille kaikkea turhaa. Noh, tällä kertaa en voinut. Astuin liikkeeseen sisään ja minua tapitti mustahiuksinen poika snakebite-lävistyksillään. Meinasin ensin sanoa että eheheheh tulin ostamaan emo-mekkoa teemabileisiin.. mutta, ymmärrätte varmaan miksi en lopulta sanonut mitään. Musta tukka silmillä, snakebitet, punaiset pillit... No okei, kyllä mä sanoin lopulta "Teemabileisiin hyvä mekko..." Poika ei vastannut mitään.. sanoi vaan hinnan ja iski pk-koneen käteeni. Mäki vihaan ihmisiä.

7 kommenttia:

Mii kirjoitti...

Tosi kivasti hiukset sulla näissä kuvissa :) ja muutenkin toi väri ja raidat sopii sulle tosi hyvin!

Ulrika kirjoitti...

En saa tästä emoviboja kun sulla ei oo tukka silmillä! Silmämeikki kyllä sopii sulle, voisit käyttää ihan oikeestikin :)

Mirette kirjoitti...

Mii: Kiitoksia :))

Ulrika: No itseasiassa kuulin tosta myös illan aikana ja välillä otin pinnin pois :D Mutta se on niin raivostuttava tunne että etuhiukset valuu silmien eteen.. Noissa muissa kuvissa välillä pinni on poissa.. :D ehkä se sitten on parempi.. maybe. Mutta tosiaan, toi tukka epäonnistu. En saanut tupeerattua tarpeeksi hyvin tuolta takaa ja sitten kun clipsit on päässä siihen ei voi oikein edes koskea tai ne irtoo/ja tai tulee näkyviin :D

Mirette kirjoitti...

Ulrika: Itseasiassa selasin äsken noita kuvia ja jokaisessa kuvassa missä ei ole pinniä - mä yritän vetää etutukkaa korvan taakse :D En vaan pystynyt siihen :'(

Anonyymi kirjoitti...

oot kyl kuumaakin kuumempi naikkonen!

sori jos ahdistuit tästä :>

en todellakaan odota että julkaiset tätä kommenttia, kunhan esitän mielipiteeni!

t.poikanyymi

NELLI kirjoitti...

siis ei, sää näytät niin 15-16-vuotiaalta noissa kuvissa että huhhuh :D totaalisen back to yläaste !

Mirette kirjoitti...

NELLI: :D