08 toukokuuta 2011

Van(t)s juu

Seuraavaksi haluan itselleni Vanssit. Olen himoinnut lähinnä noita kaksivärisiä ja nyt löysin kaksi mielestäni sopivaa ehdokasta. Eli kumpi vai kampi? Vai ei kumpikaan? Hinta n. 55€.
Minulla on vieläkin kolme vuotta vanhat karppivanssit kenkähyllyssä ja niissä ei vieläkään ole mitään näkyvää rikkoutumista havaittavissa.. ainoastaan askeltamisessa huomaa, että pohja ei enää "tue/jousta" niin paljon kuin pitäisi. Ajattelin siis ihan kestävyydenkin kannalta näitä. Toinen vaihtoehto on edelleenkin mustat Converset.  Voi että mua harmittaa kun poikaystävä oli saanut Garagelandista mustat Conssit neljälläkymmenellä eurolla(tosin hän oli ostanut mm. 80e arvoisen Sailor Jerry hupparin yms. muuta sälää) Silti! Olisi mullekkin voinut ostaa siinä samalla :D Garageland on kyllä siitä hyvä paikka, että sieltä voi ja kannattaa aina välillä yrittää tinkiä.

Kohta vaellan tästä äitin luokse ja nään NASUN <3
PS. Huuto.net mekot sulkeutuu huomenna.

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

pakko sanoo, et ite kannatan nykyään vansseja enemmän kun jopa converseja, omat mustat on vasta nyt parin vuoden (jatkuvan) käytön jälkeen vasta alkanu näyttää merkkejä ulkoisesti pienestä hajoamisesta, mut kyllä ne viel kestää, ulkonäkö on vaan vähän huonontunut. conssit taas menee mulla yleensä huonoks alle vuodessa! tosin tietty just se paljonko niitä käyttää, merkkaa myös, mutta vansseja mulla on vaan kolmet ja converseja 5, ja kyllä sen huomaa että vanssit säilyy pitempään :D ainakin itestä on tuntunu niin.

Anonyymi kirjoitti...

amazon.co.uk:ssa on myös halvalla converseja :)

Mirette kirjoitti...

Anonyymi: No siis ehdottomasti olen samaa mieltä siitä että Converset ei ole kovin pitkäkestoisia. Ne kestää yleensä sen kevät-syksyn ja sitten on jo niin puhki kantapäästä että on aika heittää roskiin. Ja vaikka en nyt noita Vanseja käytä joka päivä, niin on kolme vuotta silti ihan sairaan pitkä aika kengille.. varsinkin sneakereille... ja arvostan kyllä kestävyyttä kengissä. En tiedä miten kävelen, mutta talvella ostettu (joulukuussa) 119e nahkabikerit tuhosin parissa kuukaudessa ihan järkyttävännäköisiksi.. nojoo, saa nähdä heitänkö menemään vai säilönkö johonkin odottamaan ensi talvea..

Anonyymi: Jep, mulla vaan ei ole luottokorttia joten kaipailen suomalaisia nettikauppoja :(

diamond girl kirjoitti...

mun makuun on nuo vasemman puoleiset! Tykkään kun turkoosi on niissä päävärinä :)

diamondgirl-janika.blogspot.com

aba kirjoitti...

Määää ostaisin noi missä musta on ns. pohjavärinä. :) Siistit popot!