03 toukokuuta 2011

Sellainen vappu

Vappu meni ja tuli. Kaiken angstailun jälkeen lähdin helsinkiin, mutta se oli vähän fail. Alku ilta oli hurjan kivaaa, mutta sitten mentiin baariin ja porukka hajosi täysin. En tykkää "beefistä" yhtään joten viihdyin siellä ehkä vartin verran. Veikkaan että se osittain johtuu siitä että olen hieman sosiaalisesti rajoittunut nykyään...Sen jälkeen (Kahden aikaa) oli hyvä idea lähteä kipittämään kamppiin jossa sitten huojuin kaksi tuntia odottaen viimeistä yöbussia kohti Lohjalle. Voin sanoa, että never again. Teki mieli läpsiä itseäni naamaan se koko kaksi tuntinen että pysyin jotenkin hereillä.
Tässä vaiheessa oltiin retkellä ja oli hauskaa.
Tässä oli minun alkuillan eväät. Tätä minä kutsun porsaan jääkiekkostudioksi!
Dippiä, simaa, munkkeja ja sipsiä. How Sad? Nimesin tämän kuvan "Sad.jpg"

Ilmeisesti se Kamppi harhailu teki tepposensa, sillä nyt olen parin päivän sairaslomalla kurkku täynnä valkoisia palleroita ja kuume hipoo 38 asteessa. Eilen olin vielä töissä, mutta menin töiden jälkeen saman tien päivystykseen. Eikö valkoiset pallerot kurkussa ole merkki angiinasta? No joka tapauksessa, joku harjoittelija ne näytteet minun kurkusta ilmeisesti ronkki ja tulos oli alustavasti negatiivinen. Huomenna pitäisi soitella jotain tuloksia.. en edes tiedä mitä. Nyt odottelen että A tulee helsingistä ja tuo mulle jaffaa! Ja tietysti pääsen näkemään sen uuden väritetyn rintatatuoinnin <3___<3

5 kommenttia:

Ginia kirjoitti...

Valkoset peitteet nielussa voi tulla ihan normaalista nielutulehduksestakin, mulle ainakin tuli semmosia kun olin flunssassa muutenkin mut ei ollut angiinaa, ja meni ohi itekseen. Varmaan antibioottikuurille pistävät jos on niin paha tulehdus, inhottavia kyllä tommoset!

Anonyymi kirjoitti...

Minä olen käynyt varmaan viidesti näyttämässä valkoisia peitteitä kurkussa. Joka kerta tehty nielunviljelyt yms ja sanottu että virus, mene kotiis lepäämään ja juomaan. Enää en niiden "palleroiden" takia lääkäriin lähe. Että ei ne välttämättä mitään vaarallisia ole.

Voi mikä sairauskertomus :P

Mirette kirjoitti...

Ginia ja anonyymi: Joo luin äsken tosta nielutulehduksesta ja kuulostaa kyllä aika lailla samalta mitä minulla varmaan on. Nyt on kuumekkin laskenut vähän.. saapi nähdä, toivottavasti tämä lähtee yön aikana pois.. :)

Anonyymi kirjoitti...

höh, jos olisin tienny että oot helsingissä ois ollu hauska oikeesti törmätä!

diamond girl kirjoitti...

Hyvän näköiset kisakatsomo herkut siellä ollut! Pikaisia paranemisia :)

http://diamondgirl-janika.blogspot.com/