31 toukokuuta 2011

Prismaholic

Kävin sunnuntaina Prisma-shoppailemassa "TMP*"-masennuksen kourissa ennen töiden alkua. Ostin kaksi toppia. Tällä palkalla ei nimittäin hienompiin kauppoihin ole varaa. Näytin ostoksiani työkaverilleni innostuneena johon hän tokaisi: "Mun äiti osti tommosen mustan liilana kun se lähtee kohta lomalle Kyprokselle..kiva". Liar.

Eli tämmöinen riipulöllistunika hintaan 16,95€. Olen pitänyt sitä nyt duunissa kaksi päivää peräkkäin ja on toiminut vallan mainiosti ainakin jogurttilusikan, lattian, lavuaarin ja vessanpytyn pyyhkijänä. Tuo lärpäke kun heiluu joka suuntaan jos vähän kumartelee. Tänään jouduin jo laittamaan sen pesuun tosiaan sen jogurttilusikan takia (jonka unohdin lipoa puhtaaksi kiihkeän pasianssipelin aikana). Onneksi huomenna on vapaa. Jipii? Mitäs tekisin?

Tekisi mieli sensuroida naama kaikista näistä kun ilme on aina niin jäätävä.. mutta menkööt nyt ja ikuisesti.

Kumpi kommentointi tapa on teidän mielestä parempi: Poppaava kommenttiboksi vaiko omalle sivulle latautuva kommenttiloota? 

*TMP = Työ Motivaation Puute

8 kommenttia:

Sara kirjoitti...

Ihana toi toppi ! Vois itekin ostaa, kun tolla sais varmaan vähän piiloteltua näitä mun läskimakkaroita, kun toi on tollanen 'eläväinen' :)

Mä tykkään tästä kommentointitavasta, joka sulla on käytössä :)

Suvi kirjoitti...

Mä kyllä tykkään molemmista kommentointitavoista, tosin on tämä oma sivu ehkä vähän kivempi!

Tuosta topista tykkään älyttömästi! :)

Mii kirjoitti...

Mäki oon kattonut tota toppia siinä Prisman kassalla istuskellessani! On muuten kiva :)

pop kinkku kirjoitti...

pop up!

Anonyymi kirjoitti...

mä tykkään enemmän semmosesta poppaavasta ikkunasta :)

Mirette kirjoitti...

Sara: Joo eihän toi läskikäsiä peitä mutta mahan just sopivasti :D

Suvi: Mulla tossa pomppaavassa on aina se että unohdan sitten lopulta kenelle olin kommentoimassa jos on monta blogia auki.. ja sitten se pomppaava latautuu aina toisen päälle. (Jos tosta selityksestä nyt saa jotain selvää)

Mii: Jep. Oli siitä vissiin punanenkin versio :P Jos olisi vähän pidempi niin menisi mekostakin!

Anonyymit: Ää, no pitäiskö mun sit vaihtaa toi. Nyt tää homma jakautui kahtia :D

Anonyymi kirjoitti...

Just hieno toppi! :)

Mel kirjoitti...

Ei pop upia! :D