14 toukokuuta 2011

Mangamire

Huh, nyt on työviikosta selvitty. Eilen oli omituinen päivä kun oltiin kahdestaan toimittajan kanssa kahteen ja sitten istua tönötin töissä puoli seitsemään YKSIN. Oli hirveästi hommaa ja tein koko ajan mutta silti aika ei tuntunut riittävän. Yksin sitä on muutenkin paljon tehokkaampi :-D. Hommia olisi ollut vielä parille tunnille, mutta totesin että on 1) perjantai 2) kello on oikeasti jo puoli seitsemän ja olen ollut jo 9½h töissä 3)jääkiekko - eli pakko ehtiä viim. 21.00 kotiin. 20.40 olin lopulta kotona. Ja oli se kyllä sen arvoista, aah <3 Harmi vain kun Jääkiekon MM-kisat on kohta taas ohi, vastahan ne alkoi. Yhyy. Sunnuntaina saa taas kuunnella kun seinien läpi tulee huutoja, aika moni muu myös meidän taloyhtiössä katsoo nimittäin jääkiekkoa. Onkos muita jääkiekko faneja?

Sitten minun uusin ostos. Tilasin Blackgroupin nettisivuilta Hell Bunnyn uuden Mimi-mekon.  Mitäs tykkäätte? Koko on ehkä aavistuksen liian iso, ja siksi näyttää siltä että valuu tissien kohdalta. Toisaalta en nyt kiristänyt tuota "niskahihnaa" niin tiukalle kuin sen saa. Malli on samanlainen kuin niissä minun kahdessa muussa Hell bunnyn ernumekossa. Olisin tykännyt tästä ehkä enemmän ilman noita valkoisia hörpelöitä koska ne saa mekon näyttämään hieman kostyymiltä... Sukkahousut, rintsikat  ja nätin naamanhan tuo vaatii, mutta muuten tykkään.
Blackgroupista postikuluineen yht. n.~45€. Huom, löytyy myös mm. kampin Micmacista
 Huomenna on myös pikkusysterin synttäri. 18v tulee täyteen. Apua. En keksi sille mitään synttärilahjaa. Kysyin mitä se haluaa: "Ulkoisen kovalevyn".............. joo.  Puhuttiin siskon kanssa joskus Japanin matkasta hänen ollessa 15v. "Sitten kun täytät 18, lähdetään Japaniin". Japani vaihtui parin vuoden aikana hieman toteutettavampaan muotoon: Mennään Lontooseen, mä haluan Lontooseen. Puhuttiin aiheesta sitten semiläpällä iskällekkin joku puoli vuotta sitten(lahjasponssin takia) ja meidän suureksi yllätykseksi se oli oikeasti sitä mieltä että idea kuulostaa hyvältä. Lähetin sitten viime viikolla viestin että vieläkö se muistaa. Sanoi muistavansa. Eli saattaa olla että pienellä ehkällä  me lähdetään siskon kanssa Lontooseen muutamaksi päiväksi tämän kesän aikana. Itseäni nyt lähinnä mietityttää se, että minä tai sisko ei kumpikaan olla mitään "matkailijoita." Itse olen aina se, joka soljuu muiden mukana kun pitää mennä jonnekkin vähän pitemmälle. Ja minkäänlaista suunnistustaitoa minulla ei ole tippaakaan. Se vähän ahistaa. Toisaalta, tässä vaiheessa on ehkä aika jo itsenäistyä ja asettaa itsensä sellaisiin tilanteisiin että pitää pärjätä vähän omillaan. Katsotaan. Olishan se aika kivaa :--) 

Tulipas taas höpistyä. Ihanaa silti, vapaa viikonloppu <3__<3

Ps. Jos joku ihmettelee mitä mun naamalle on tapahtunut noissa kuvissa. Muokkasin hieman, sitten päätin kuitenkin laittaa pikselit päälle. :--D.

7 kommenttia:

tuijja kirjoitti...

Söpö :) Ja hei menee mainiosti ilman sukkahousujakin, sulla on nätit sääret!

kinki kirjoitti...

tosi kiva mekko! uih lontoo coolers. hauskaa viikonloppuu :__)

terveisin, oon lukenu sun blogii alusta asti ja nyt vast kommaan ekaa kertaa

Mirette kirjoitti...

Tuijja: Mä olen tämmönen kalkkilaivan kapteeni. Jostain syystä mua ei kyl vielä ole yhtään kiinnostanut "ruskettuminen" niin kuin normaalisti aina tähän aikaa vuodesta :D

kinki: SOOSOO sun pitää alkaa spämmäämään kommentteja tästä lähtien joka postaukseen :D Jee, kivaa" No ei! Kiitos terkuista! (voiks noin sanoa) Ja hyvää viikonloppua sullekkin :))

Meeri kirjoitti...

Ihana mekko. Koska otat uutta tatskaa? :D

Mirette kirjoitti...

Meeri: Äh, just tänään mietin samaa. Pitäis mennä varaa aikaa, mut en saa vaan aikaiseksi. Poikaystävä kävi just värittämässä omaansa ja sillä on toinen aika kesäkuulle. Voisin kyl sitä ennen käydä varaamassa. :D Ahdistaa vaan toi paikka.

Meeri kirjoitti...

Mikä paikka? sisäkäsi? Se on kuulemma tuskaa. Mä haluisin ottaa seuraavaks rintaa, en vaan tiedä viel mitä. Sen pitäis olla sikahieno, koska se on kuitenkin aina näkyvillä.

Mirette kirjoitti...

Meeri: Jep. Mut niin on rintaki. Poikkis tosiaan just otti rintaan. Tosin sillä menee toi tikari mahaan asti ja se kuulemma teki aika tiukkaa. Oon nähny kyllä niin kamalia rintatatskoja että sitä kannattaa miettiä aika pitkää.. :( On kyllä aikamoinen tatskahimo taas... se aina vähitellen iskeytyy :D