12 toukokuuta 2011

Joulu on taas!

Eilinen työpäivä tuntui joululta.Sain kaikkea ilmaissälää minun pomolta: huulikiillon, pelikortit, käsikorun, Puman uuden hajuveden, Jenkki-kuulokkeet ja toisen korun. Kuvasta puuttuu myös yksi kaulahuivi josta en onnistunut ottamaan kunnon kuvaa. Jee! Käsikorut eivät ole ehkä ihan minun juttu, mutta toisaalta mikä olisi minun juttuni. Toissapäivänä ehdin ostamaan jo uudet kuulokkeet, mutta kotona on onneksi tarvetta kahdelle. Hajuvesi oli aika makeahko, ei niin puumamainen (heh heh), saattaa olla että luovutan tämän ehkä siskolleni osana hänen synttärilahjaa.. kieroa.
En myöskään voinut enää vastustaa kiusausta vaan ostin anttilasta itselleni Sons Of Anarchyn toisen tuotantokauden. Tuntuu ihan aikuiselta kun ostelen tämmösiä.. normaalisti.. katsoisin jaksot netistä. Ja voihan tämän sitten myydä eteenpäin. En yleensä tajua ihmisiä (minun poikaystävä) jotka katsovat samoja ohjelmia kerta toisensa jälkeen uudestaan ja uudestaan. Minulle riittää se yksi kerta ja thats it (Paitsi Closerissa).

Noh, mitäs pidätte minun uusista jutuista?

4 kommenttia:

Hertta kirjoitti...

Sons of Anarchyn kakkos- ja kolmoskaudet oli ihan huippuja! Itellä oli pakko katsoa aina jotain viis jaksoa putkeen. Se ykkönen oli aina huono noihin kahteen muuhun verrattuna, mun mielestä ainakin. Hyviä katseluhetkiä :)

Meeri kirjoitti...

Onko sun pomo ihastunut suhun tai jotain? :---D mäkin haluan sellasen pomon joka antelee lahjoja!

tuijja kirjoitti...

Aaah, ihania juttuja! Tuota Puman uutta tuoksua pitää kyllä käydä nuuskuttelemassa.

Mirette kirjoitti...

Tuijja: Se oli aika makea kyllä, että jos pitää makeasta niin varmasti toimii :)