18 toukokuuta 2011

Hyvästi teineys

Olen unohtanut kertoa teille kokonaan rakkaat lukijat: En ole enää teini. 

Viikko sitten otin pois viho viimeisen lävistykseni hetken mielijohteesta. Hyvästi rakas kielikoruni. Aiheutit minulle neljän vuoden ässävian ja kakalta haisevan kielen. Mieleeni jää enää vain haikean nolo, verinen ja hauska muisto päivästä jolloin sinut laitoin. 

"Mentiin ystävän kanssa ottamaan yhdessä kielilävistyksiä ja minä otin tietysti ekana koska olisi muuten jänistänyt. Jännitin ja hikoilin kuin pieni sika. Kurlausta, koru kieleen, epämiellyttävä tunne, lisää kurlausta, verta, huimausta. Korun laiton jälkeen ilmestyin sermin takaa ystäväni luokse hammasrivi hohkaen verestä.  Olinkin alunperin ihmetellyt miten "suonikas" kieli minulla on. Ystäväni otti korun minun jälkeen ilman verta. Oltiin kumpikin niin tohkeissaan uusista kielikoruista, että unohdettiin sellaiset siniset kenkien suojapussit jalkoihin kun lähdettiin vetämään sieltä. Kävin paikan läheisessä ruokakaupassa ostamassa vettä ja hammasharjat. Istuttiin hetki ja litkittiin vettä kunnes totesin, että voi vittu, meille jäi nää pussit jalkoihin. Näytettiin varmaan tosi fiksuilta stadilaisten silmissä. :D. Onneksi ei keritty kovin pitkälle...." 

Uskon vahvasti että lävistyshistoriani on tullut päätökseen. Jossain vaiheessa iskee vaan sellainen tunne, (+22v)  että olen kauniimpi ilman minkäänlaisia törrökkeitä naamassani ja on aika luopua niistä. Nyt niitä katsoo myös eri tavalla. N. 98% lävistetyistä ihmisistä näyttäisi paremmalta ilman lävistyksiä. Nyt sen huomaa kun ei ole enää siinä huumassa. (Esim Anna Abreu, pliis ota se lävistys pois naamasta.)

Jos minun edesmenneet lävistykset kiinnostaa, tässä  vielä vanha postaus niistä. :--D

13 kommenttia:

Niina kirjoitti...

Heh, no teretulemast sitten aikuisten joukkoon! :D Mulla ei ole ole koskaan ollut mitään lävistyksiä ellei korviksia lasketa. Ei ole jotenkin mun juttu. ;)

Anonyymi kirjoitti...

Itselläni taas on tapahtunut päinvastoin: selvisin teini-iän ilman lävistyksiä(paitsi kieli), mutta 20 täytettyä on naamaan sen jälkeen ilmestynyt 3 lisää ja venytetyt korvat =D

aba kirjoitti...

Pitäisköhän munkin heittää hyvästi teini-iän symbolille, napelle. Se vaan lörpöttää niskassa, eikä ole ollenkaan skarppi enää. Kiitos painovoima. <'3
Oon aina halunnut kaksi reikää kieleen, silleen rinnakkain, mutta melkein kukaan lävistäjä ei tee niitä. O_____ö

sarkku kirjoitti...

Se on kyllä jännä miten mieli muuttuu näitten kans, itekki jossai vaiheessa olin vakuuttunu et haluun huulikorun ja otan sen jossai vaiheessa. Sit se vaa jäi ja nyt oon kyllä ihan tyytyväinen etten ottanu mitään reikää naamaan koska ei ois varmaa mulle ees sopinu :') Tarpeeks metallia naamasa ku on nää hammasraudat :'----D

ami kirjoitti...

Huh! Onnea, kai :---D
Mä oon kans välillä mietiskellyt että koskahan kyllästyn kaikkiin killuttimiini mutta taidan vielä olla niin teini että ne saa jäädä.

pic's is my life kirjoitti...

Anna Abreu on ottanut korunsa pois aikoja sitten :)

Mirette kirjoitti...

Niina: Kiitoksia kiitoksia. Tänään kyllä oli hieman ontto-olo valintatalon kassalla kuin 12v tyttö katsoi minua piinavasti heilutellen kielikorua huuliensa välissä. Teki mieli löräyttää oma kieli ulos ja vilauttaa että KYLLÄ MULLAKIN OLE JOTEN ÄLÄ ESITÄ, mut sit tajusin jotain puuttuvan :( Sain poikaystävällekkin että taidan himassa survoa korun takaisin... ei kyllä taida enää onnistua ilman kipua ja verta :D

Anonyymi: Joo siis se on katalaa miten se lävistyshimo voi iskeä. Kyllä mä välillä mietin, et mitäs jos.. mutta toisaalta, eipähän ole enää sitä työpaikka ongelmaa (siis työhaastatteluissa sitä samaa "voin kyl ottaa tän pois" jolloin haastattelija katsoo "niin varmaa" ja viivaa sut yli hakijoista :D). Mut sulla on vielä pari vuotta aikaa kyllästyä.. veikkaan et viimestää 25v ne lähtee. ;) :D

aba: No ei kyl, nape on jees. Se on vähän ernumpi että on hyväksyttävissä. Ja öö, eiks ne normaalisti kasva ihan törkeän nopeasti ulos? En edes tiennyt et sulla nape. Mulla on kaveri joka haluaisi halkaistun kielen :D
Ja yhdellä vanhalla koulukaverilla oli joku 4 kielikorua (se on töissä rossossa kokkina)

sarkku: iik, sun raudat on niin söpöt! Koska saat ne pois? Ah, muistan sen tunteen kun sain mun kehariraudat pois (ne niskaan kiinnitettävät) olis kyllä pitänyt pitää kauemmin, mutta mä jotenki luovutin kun se kipu oli niin kamala. :( Ja tosiaan, jäähän niistä arvet... mulla on kauheat reiät naamassa vieläkin :D

Mirette kirjoitti...

ami: hahahah, jep. Tuntuu kyllä et pala mun identiteettiä puuttuu. No mut kyllä se jossain vaiheessa sullekkin sitten iskee ja susta tulee vaan tylsä tavallinen "aikuinen" :( Todennäköisesti siinä vaiheessa kun et jaksa enää värjätä hiuksia ihanan punaiseksi ja kuljet lökärit päällä normaalia useammin julkisilla paikoilla :(

pic's my life: No niin mä vähän muistinkin, tai siis pohdin tätä yksi päivä duunissa, mutta unohdin ottaa asiasta selvää. Jotenkin se Anna oli kaunistunut uusissa promoissa, ehkä se oli lävärin puuttuminen. (Pakko googlata ne uudet promot nyt vielä etten höpötä itteäni pussiin). :D

pic's is my life kirjoitti...

Ne on mielettömän upeita ne promot :) ja oli pakko korjaa ku huomasin

Mirette kirjoitti...

pic's of life, jep nana osaa. Muistan kun stalkkasin sitä joskus galsussa ja sitten yhtäkkiä siitä muodostuikin ihan huippu valokuvaaja :)

Camilla kirjoitti...

Haluaisin edelleen halkaistun kielen (jos minusta puhut), mutten kyllä varmaan enää uskalla ees harkita ottavani. :D Mutta voi ei! Kaikki ihana teiniys poissa! Onneksi minä edelleen jatkan tätä teiniyden riemukulkua, tosin ajattelin ottaa vain korviin lisää koruja.

Anonyymi kirjoitti...

Eiköhän se teiniys oo pään sisällä, eikä niissä lävistyksissä. Tuskin siis oot siitä eroon päässyt :)

Mirette kirjoitti...

Camilla: :D jep, sua meinasin.

Anonyymi: Ihan oikeasti, kaikkea ei kannata ottaa niin tosissaan :D