31 toukokuuta 2011

Hauskaako

Minä: "Miks mun pyyhe on  taas märkä?"
A: "Mikä pyyhe?"
Minä: "No tää mun hiuspyyhe?"
A kävelee vessaan, katsoo pyyhettä ja tokaisee:
"Ai mun perse ja muna pyyhe?"
......

En myöskään voi käsittää, että jos kylpyhuoneessa on kaksi punaista ja yksi sininen pyyhe, niin mikähän mahtaa olla se miehen pyyhe? No ei ainakaan se sininen, _siis ei koskaan_! Sitten kun me muutetaan, aion vaihtaa kaikki pyyhkeet uusiin ja laitan avokin ostamaan oman pyyhkeensä. Lyödäänkö vetoa että sitten se  kyllä varmasti muistaa mikä on oma pyyhe kun siihen on tuhlattu muutama kymppi omasa pussista ja minä kuljen joku päivä se päässä pitkin olohuonetta. Nämä myös lukeutuu näihin: "Miksi sä haiset mansikalle... ootsä taas ottanu mun kallista rasvaa!?" "Emmä tiennyt, naama kutisi" *puppy-look*. Miehet...

Loppuun vielä: "Olisitko niin kiltti ja laittaisit mulle villasukat jalkaan"
Mikä ei täsmää? Oisko koko.

11 kommenttia:

brita kirjoitti...

ahahaa :---D sinun pitää myrkyttää omat pyyhkeet jollain imelällä paris hilton -henkisellä hajuvedellä. tosin sitte voi olla entistä oudompaa jos mies koskee niihin :D

Ansku kirjoitti...

Hahaa, loistavaa! Päivän piristys :D

Anonyymi kirjoitti...

Haha mahtava postaus!
KIITOS!

tuuli- kirjoitti...

Repesin niin tolle alulle :D :D

ami kirjoitti...

:"DDDDDDDDD Miehet...

jen kirjoitti...

apua :---------------D tää vahvistaa mun suunnitelmaa asua ikuisesti yksin heh

aba kirjoitti...

PERSE- JA MUNAPYYHE, HUUTONAURUA ! ootte hassuja.

Johanna kirjoitti...

Meikä pyyhki kerran poikaystävän kotona naaman munapyyhkeeseen. Se haju!!!

Anonyymi kirjoitti...

hahhah :D kiva ylläri

Mirette kirjoitti...

brita: En usko että se auttais asiaa. Yleensä hajut ei tota estä koska se havaitsee ne vasta jälkeen päin. :D

ansku :D

Anonyymi: hihi :D

tuuli-: Pitää olla aina hyvä alku :D

Ami: No jep!

jen: Hah, älä nyt sentään. Teet vaan tarpeeksi selväksi heti alussa että mitkä tavarat on sun. A jää aina kiinni jostain rasvan käytöstä kun haistan sen :D

aba: Iuh :D

Johanna: No hyi hele :D

Anonyymi: Joo. :D Kaikesta en halua edes tietää..

Anonyymi kirjoitti...

heeei tees postaus sun miehestäs !! ja kuvia ;))