25 huhtikuuta 2011

Vihapallo

Lauantainan postaus oli kyllä tynkin ikinä. No niin on kyllä tämäkin. Kuvat on otettu ns. samassa tilanteessa kuin edellinen kukkahame-asu. Tämä seilorihenkinen asu piti alunperin laittaa vappunaamiaisiin (jotka oli siis hieman etuajassa) mutta itse jätin lopulta menemättä sinne kyydin puuttuessa viime tipassa. Sitten hetkellinen masentuminen, suunnitelmien muutos (siinä samalla asun vaihto) ja uuteen nousuun.

Tämä pääsiäinen ei mennyt ihan niin kuin olin kuvitellut. Dokasin tosissaan pari päivää putkeen ja sen kyllä näkee ja tuntee koko kehossa. Perjantaina olin Työkaverin luona syömässä grilliruokaa ja sen jälkeen bailaamassa itseni tainnuksiin konemusan tahtiin???? Lihaksiin särkee oikeasti vieläkin. Lauloin myös karaokea.. ajetaan me tandemillaaa... Ja lauantaina sitten istuin paikallisessa..pubissa ja juopottelin mm. minun iskän kanssa. How cool is that.
Retardit HELLO SAILOR-mukailmeet. lol.
Tänään olisi sitten kauan odotettu MADBALL:in keikka. Onkos muita tulossa? Mulla on jo nyt asukriisi... Tiedän että Laitan farkut ja topin, mutta tiedän myös että itken ainakin tuhat kertaa ettei mulla ole mitään päälle laitettavaa.. Minun vaatekaapinhan ongelma on se, että mulla ei ole mitään normaaleja vaatteita; siis niinkuin jotain rentoa hchenkistä toppia ja istuvia housuja.. :--D Olen oikeasti yrittänyt etsiä tuhansista eri nettikaupoista jotain kivoja LÖYSIÄ toppeja tai printti t-paitoja, mutta eöäh, ei mistään. Vinkkejä?

Loppuun vielä sitä Madballia.


ps. Lauantaina kävin myös yksin katsomassa sen "Vettä elefanteille"-elokuvan. En kyllä suosittele herkkähermoisille ihmisille, tai siis lähinnä sellaisille joille tekee tosi pahaa nähdä esim. että elefanttia hakataan verille. :--( Kamala.

pps. laitoin pari juttua huuto.nettiin. Lisäilen sinne vielä myöhemmin varmaan jotain... jos keksin jotain mistä ihmiset voisi oikeasti olla kiinnostuneita. Tuo huuto-kohteiden laitto on niin työlästä :D

8 kommenttia:

Vampiric kirjoitti...

Nuo kengät!!! Olen niiin vihainen etten ostanut niitä Seppälästä heti, kun ne siellä näin. Tajusin liian myöhään, että haluan ne ja sitten olikin koot loppu. :( Jos noi on kokoa 39 ja haluut joskus niistä luopua niin mulle saa kaupata.. :-)

Mirette kirjoitti...

Vampiric: No siis noi on varmasti mukavimmat korkokengät mitä olen ikinä omistanut joten en usko luopuvani niistä ikinä. :D Noihin kuuluu vielä yhdet remmit nilkan ympäri, mutta olen hävittänyt sen toisen :( Onneksi mun ystävä osti silloin samanlaiset eikä taas käytä niitä joten saan siltä ne ehkä... :P jee! Koko on muuten 40. :D

Meeri kirjoitti...

Ihanat sukkikset ja korkkarit!

Tiia kirjoitti...

Apua mä meen tänään kattoo ton leffan. Kamalaa huijausta, kun tuolla sivuilla puhutaan lämminhenkisestä leffasta, haha. Noh, ehkä mä kestän! :D

Ja tooosi söppänä asu, etenkin noi sukkikset ja kengät! :)

Mirette kirjoitti...

Meeri: Ne kyl on! pitää varmaan käydä hamstraassa lindexistä vielä yksi pari noita sukkiksia ennen kuin poistuvat myynnnistä :D

Tiia: No jaa, lämminhenkisyys kyllä in my ass. Mun mielestä toi oli paljon traagisempi mitä olisin olettanut. Mä kaipasin sellasta rakkaushömppää mutta niin.. ei se sitten ollutkaan ihan niin ihana. Hyvä elokuva kaikinpuolin, mutta yh, vaikka se onkin vaan elokuva - ja siinä esitetään että sitä elefanttia hakataan, niin kyllä multa meinas päästä itku :D Ja mä vielä istuin almoust tyhjässä leffasalissa.. ahhah, tais mun lisäksi olla 4 muuta ihmettelijää.

Anonyymi kirjoitti...

oot taas söpönä :) mä vollotin eilen leffassa kun käytiin äitin kanssa kattomassa sovinto. Oli kyllä tosi onnistunu leffa mun mielestä.

Siiri kirjoitti...

Tykkään tyylistäs:)

Mirette kirjoitti...

Anonyymi: Ää hitto kun on tullut niin paljon leffoja mitä haluaisin mennä katsomaan (esim toi sovinto).Helsinkiin asti ei jaksa raahautua ellei ole kyytiä kun joutuu ravaamaan työn takia siellä jo niin usein.. ja sitten lohjalla menee yhden viikon se joku leffa, ja jos et sinä viikkona kerkeä katsomaan niin on odotettava dvdtä :D

Siiri: Kiitoksia paljon ^__^