13 huhtikuuta 2011

Stageee

Herranjumala, noi Stagen laulajathan on 1000x parempia kuin jotkut idolstyypit. Kuka muu katsoi Stagen?
Minä olen tällä hetkellä kuumeessa. Itseasiassa jo kolmatta päivää.. silti olen ollut ihmeellisen touhukas. Hirveä hinku pestä meidän työpaikan ikkunat? En välillä ymmärrä itseäni. Tosi raivostuttavaa silti, että juuri nyt kun tekisi hirveästi tehdä kaikkea, ei oikein pysty. Olen tosiaan myös ollut nämä kolme päivää duunissa. Kuumeasteet nousee aina kuuden jälkeen kun olen päässyt jo kotiin joten veikkaan että kukaan ei kuitenkaan antaisi mulle sairaslomaa jos sitä päivällä menisin vinkumaan. Toisaalta on se ennenkin onnistunut. Eli jälleen kerran, näissä minun höpinöissä ei ole päätä eikä häntää.
 Muistaakaa äänestää. Itse ajattelin äänestää Timo Soinia.
No vitsi vitsi. :D

7 kommenttia:

Tim Kiukas kirjoitti...

mä katoin! Mut nii se suomes menee et hyvät ei mee idolssii koska se formaatti kusee suomes. mut mä tykkäsin iha kauheest niist parist "jazz" laulajasta. ne oli iha huippui

Mirette kirjoitti...

Tim: Joo ne oli kyllä tosi hyviä. Huoh, osaisinpa mäki laulaa :D

Anonyymi kirjoitti...

Ihanku sul ei olis vyötäröä ollenkaa :o

Tim Kiukas kirjoitti...

voit toki ostaa tollasen mustan jos palkka sallii

Mirette kirjoitti...

Anonyymi: Ei mulla olekkaan ku olen nykyään tämmönen pötkylä. :(

Tim_Kiukas: Hah ;D

Anonyymi kirjoitti...

Sä vaan käytät huonosti sun vartalolle sopivia vaatteita, nimittäin oon ennenki nähny että sulla on vyötärö! Ja edelleen, upean ohuet jalat!!! :oooo

Mirette kirjoitti...

Anonyymi: Mun tekee kyllä nykyään mieli käyttää vaan kaapuja/viittoja. Lantio on muuttunut pötkyläksi. Pitää mennä lenkkipoluille jos tulisi taas vyötärö esiin :)