12 huhtikuuta 2011

Salaisuus

"Suosituissa" blogeissa ärsyttää kaikista eniten: "Kohta tapahtuu yksi mieletön juttu, mut en viitti kertoo siitä vielä teille, hihi". Pitääkö asiasta sitten mainita jos siitä kerran ei voi vielä kertoa? Sama pätee fb statuksissa "Jes jes aivan mieletöntä, oon superhäppy" Joo, et sitten viittinyt siihen samaan lauseeseen mahduttaa että mistä olet niin iloinen? Paras vastaushan tuohon on vielä jos joku utelias saattaa kysyä:  "yks juttu vaan, mut en mä viitti kertoo..". Ä-r-s-y-t-t-ä-v-ä-ä.  No joo, ehkä minä sitten olen vaan niin utelias.

Se siitä avautumisesta.

Ps. pahoittelut kaikille niille joiden yöunet juuri pilasin. 

15 kommenttia:

NELLI kirjoitti...

no joo ihan ihme vouhottamista tommone... perkele

Thelma kirjoitti...

HAHAHAHHA EI HITTO! ihan sairaan hyvä giffi!
Joo mut tollainen salailu on niiiin ärsyttävää! pitää just herättää kiinnostus ja olla sillee, joo ei siit sen enempää

Kia kirjoitti...

:'D

ami kirjoitti...

Aaaahahahah :---DDDDD en kestä

Laura kirjoitti...

agreed. ja haha tuo giffi sattu just sopivasti menemään jonku voicelta tulleen kökkömusavideon tahtiin:D

nea kirjoitti...

hahaha ehkä paras giffi mitä oon nähny

Anonyymi kirjoitti...

Sä jaksat kyl aina viihdyttää! :)

Sagu kirjoitti...

Loistava giffi ja asiapostaus :D

Meeri kirjoitti...

Agree. Oot kaunis.

aba kirjoitti...

SÄ OOT JUMALAINEN !! :'D

Anonyymi kirjoitti...

HAHAHA!!! pelastit mun päivän ::D mikä kuva!

Anonyymi kirjoitti...

sä oot pelottava xD

Anonyymi kirjoitti...

ehana :---------------D

Christina kirjoitti...

Haha, ihan paras toi giffi! :D

Ja toi on kyllä niin totta... Miksei voi sitten kertoa ylipäätänsä vasta sitten, kun voi...

Lennu kirjoitti...

Ahhaaa voi että! Löysin noin kaks minuuttia sitte tämän blogin ja tän kuvan myötä oon kyllä ihan koukussa :'DD Oi ihanaa, sain niin hyvän mielen tästä!