15 huhtikuuta 2011

plörp

Kipeyskuvilla jatketaan. Näin tänään pitkästä aikaa mun hyvän ystävän. Turistiin pari tuntia ulkona ja käytiin piipahtamassa mm. koirapuistossa. Siellä oli yksi niin söpö kultaisennoutajan pentu. Okei, se oli jo melkein 8kk, iso ja pullea.. mutta silti niin puppy. Awww, pentukarva <3. Rakastan kilttejä koiria niiiiiin paljon että voisin kieriä mutalammikossa niiden ympäröimänä ikuisesti. No joo, oli ihana nähdä "vanhaa" ystävää ja vaihtaa kuulumisia. Unohdin vain laittaa sukat jalkaan ja nyt olo on entistä kipeämpi. Onneksi mulla on yskänlääkettä jossa on morfiinijohdannaisia.. ehhheeh.

Oikeasti ideana tällä postauksella oli vinkata yhdestä todella koukuttavasta blogista. Tsekatkaa! Kyllä muuttuu tylsä perjantai taas mielenkiintoiseksi :)

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

miten voi unohtaa laittaa sukat jalkaan? :D anyhow pikaista paranemista!

ps. koiranpennut = <3

Mirette kirjoitti...

Anonyymi: No kun mä olin just sekunti sitten tullut kotiin ja kastellut mun sukat. Sitten otin ne pois ja R soitti. Heitin vaan kengät jalkaan ja takin päälle ja kipitin alas. En sit ajatellut että oltais niin pitkää ja lähdettäis vielä meidän pihalta jonnekkin (esim mutaiseen koirapuistoon) ja sitten se vaan jäi :D

veerra kirjoitti...

parane pia ja nyt koukutuin minäki toho!! virkistävää vaihtelua muotiblogeille haha : D

Mirette kirjoitti...

veerra: No on kyllä :) Ja juuri asiallisesti mun mielestä kirjoitettu!