26 huhtikuuta 2011

O-shoppailua

Tapahtuisipa munkin elämässä jotain mielenkiintoista tai olisipa mullakin ystäviä jonka kanssa peeloilla ulkona. Ei minun elämässä tapahdu mitään, enkä yksin kehtaa/jaksa/viitsi koko ajan kuvata vain..... itseäni. Sen takia en oikein keksi mitään kirjoitettavaakaan.. tai kuvattavaa. Kävin minä tänään sentään kahdella kirppiksellä - huom. pyörällä. Ja luuhasin yli tunnin Citymarketissa nyt kun kerrankin oli aikaa. Ojamo vaatii aina päivän tutkimusmatkailua ja b-friend ei koskaan suostu kuskaamaan sinne. Tämä oli muuten tämän kesän ensimmäinen 1) urheilusuoritus 2) pyöräily. Jee!

Ostin Philipsin epilaattorin Cittarista 25e alennettuun hintaan. En ole koskaan ennen kokeillut moista, joten saa nähdä miten käy. Vähän jännittää. Ensin pitää odottaa että karvat vähän rehottaa, vai kuinka pitkä karvan pitää olla että sen yli voi surauttaa?

 Lindexistä bongasin myös supersöpön rusetin, taisi olla n. 3-4€. Olen viime aikoina jotenkin kasvanut yli rusettien käyttämisestä (yhyy koska en tunne itseäni enää tarpeeksi söpöksi).. mutta nyt en voinut vastustaa. Ostin myös taas uudet "samat" sukkahousut (vain 3e).
 Lauantaina sain myös mun työkaverilta alla olevan Vilan mekon ilmaiseksi. Se sanoi että näytti mun tyyliseltä, eikä hänellä ollut enää käyttöä sille. Tämä piti ilmeisesti alunperin olla hänen "häämekko" (rokkihäät), mutta tilalle löytyi jo uusi tylliunelma. Ajattelin että voisin kiskoa tämän päälleni vappuna.. kunhan keksin ensin että missä vappuni vietän. Eniten houkuttaisi grillaus jossain. Anyone?
Ja loppuun vielä kuva minun kauniista käsistä. Tein äsken "hienot" kynnet: oranssia alle ja mustaa graffittia päälle. En kyllä nyt muutaman käyttökerran jälkeen tykkääkkään hirveästi tuosta graffittilakasta.. se ei ole kovin pysyvää ja tuntuu tosi inhottavalta.. ihan kuin hivelisi liitutaulua sormenpäillä... yrh, kylmiä väreitä..
No juu, tämä oli aika rönsyilevä postaus. Huomenna taas pitkästä aikaa töihin mätänemään, jee.


11 kommenttia:

Ulrika kirjoitti...

Ei tarvii oottaa että karvat rehottaa! Musta on ainakin helpoin epiloida, kun on vaan parin millin sänki ja sattuukin vähemmän kun pitkien karvojen poisto :) Mulla on samanmerkkinen, mutta vanhempi malli.

sarkku kirjoitti...

Onnea epilaattorin kans, eka kerralla ku vetäsin kainalot moisella ni meinasin pyörtyä :----D Tatuoiminenkaan ei satu niin paljon ....

Mirette kirjoitti...

Ulrika: Mä en vaan jotenki osaa yhtään arvioida että milloin on semmonen pari milliä edes. :D Itsellä kyllä yleensä karvat kasvaa turbovauhtia, tai ainakin sänki. Riittääköhän ajelusta about viikko?

Sarkku: Älä pelottele! Sitä paitsi mä löysin suomenkieliset ohjeet jossa lukee "tämä on tarkoitettu vain NAISTEN SÄÄRIkarvojen epilointiin" :D Ehkä virhe oli siinä? Yhyy.. Uskallankohan testata tätä tänään.. tai sitten epiloin itselleni silpoiset vappujalat.

Ulrika kirjoitti...

Sheivaamisesta kyllä riittää ihan pari päivää, ainakin mulla :/ Ja mulla luki kans ohjeissa että vaan säärikarvoille, mutta ihan huoletta oon käyttäny myös kainaloihin. Parissa kerrassa tottuu ja sit ei enää koske!

Anonyymi kirjoitti...

mä voisin mennä grillaa sun kaa jos tuut helsinkiin :D

tosin vapukshan on luvattu ihan kylmää säätä buu

Mirette kirjoitti...

Ulrika: Joo mä sitten en malttanut odottaa vaan pistin äsken pärisemään. Sattu aluksi ihan helvetisti :D Tai siis sätkin että ääääää (sitten tajusin että mä olen ottanut tatuointejakin - tuntu vähän samalta xD) ja sitten kun iho vähän puutui niin helpotti jo hieman onnistuin huristelee vähän villimmin. Tulipas silposet, tosin nyt iho on ihanan täplikäs.

Anonyymi: Ai niin oliki, se kyllä vähän laskee fiiliksiä :( varsinki grillifiiliksiä. Hmm! No mut mä ilmottelen, en kyllä tiedä kenelle. Tuun sit teille! :D

Hoopa kirjoitti...

Auu musta epilaattori sattuu ihan torkeesti! Tyyliin itken ja kiroilen samaan aikaan :D

Ihan hullua muuten kun kavin eilen lukemassa sun blogia ja sit nain viime yona unta, et tapasin sut jossain baarissa! Ainut vaan et se baari oli meista ihan paska ja alettiin heittelemaan tuoleja :D Taysin normaalia ;)

Maiski kirjoitti...

Käytätkö yleensä graffitin päällä vielä kirkasta lakkaa? Itte olin kauheen pettyny koko graffiti lakkaan ennen ku tajusin pistää vielä kirkkaan lakan päälle. Alko pysyyn kynsissä paljon paremmin ja näytti kivemmalta ku se pinta muuttu semmoseksi kiiltävämmäksi, ku ilman kirkasta lakkaa se oli semmonen ruma matta.

Mirette kirjoitti...

Hoopa: En käsitä tätä, et miksi mä tunkeudun ihmisten uuniin :D Selitän selvästi asioita LIIAN yksityiskohtaisesti hahaha. No ei. :D mut joo, voisin kyllä alkaa seuraavalla baarireissulla hieman riehumaan.

Ja kyllä se epilaattori sattui :D

Maiski: No en ole käyttänyt ja epäilin itsekkin että vika on siinä. Tosin olen tehnyt myös niin rumia grafittilakkauksia ettei ole huvittanut edes pitää niitä kuin se 2 sekuntia kauemmin :D

Sara kirjoitti...

Voi jumalauta kun toi epilointi sattuu aivan helvetisti!! :D Muistan kun äiti oli ostanut sellasen, ja sit piti kokeilla ite sitä, niin voi helvetti ku huusin vaa :D

Mirette kirjoitti...

SARA: No niimpä! :D