08 huhtikuuta 2011

No just joo

  • Testasin eilen MaxFactoryn "huulipuna tussia" ja se väri on vieläkin mun kädessä. Olen käynyt tässä välissä suihkussa ja pessyt käteni tsiljoona kerta.
  • Siinä vaiheessa kun on kaatanut n.½ dl maitoa kahviin ja väri on silti melkein musta - tiedän epäonnistuneeni kahvin keitossa.
  • Miksi minua väsyttää niin himputisti, mutta en silti saa öisin kunnolla nukuttua?
  • Miksi aina silloin kun menen Helsinkiin töihin, ilma on paska? Inhottaa väristä tuolla bussipysäkillä. 
  • Miksi Battery strippediä ei tehdä 0,5l pintissä? "Miks vaan niin vähän" ;---)
  • Saan veronpalautuksia ensi jouluna sen verran että voin lähteä vaikka matkalle (hieman yli 500€)! Ensimmäistä kertaa koko elämässäni, jes!
  • Olen miettinyt että jos ostan söpöjä urheiluvaatteita, alkaisinkohan urheilemaan?
  • Harmittaa että en ole tarpeeksi luova.
  • Tai oikeastaan harmittaa, että en osaa piirtää. 
  • Onkohan Stockan hulluilla päivillä Canonin objektiiveja tarjouksessa?
  • Oon väkertänyt sitä tatuointipostausta nyt aina kun on aikaa. En tiedä miksi en saa mitään aikaiseksi... tai miksi siinä kestää niin kauan. 
  • Haluun uuden tatuoinnin.
  • Haluan kalansilmäobjektiivin.
  • Haluan olla rikas.
  • Haluan Kreikkaan kesällä.
  • Kello on 6:56. Miksi kuuntelen Enrique Inglesiasta?
  • Haluun uutta musaa mun mp3:selle. Kertokaas hyviä bändejä/biisejä/albumeja?
  • Iho kutisee kun se on niin kuiva.
  • Mua ahdistaa tää blogi taas jälleen kerran. Nyt lähinnä sen takia, että ketä tätä oikeen lukee.
  • Myöhästyn kohta bussista jos en lopeta tämän turhan kirjoittamista....

19 kommenttia:

Maiski kirjoitti...

Se huulitussi on siitä myös paha että se ei lähde huulista! Eilen illalla kokeilin sitä, ja vieläkin huulet punoittaa vaikka oon käynyt suihkussa ja koittanut hinkata sitä pois. Oli varmaan virhe kokeilla sitä suhtkoht kuiviin huuliin :D

Mutta, ainakin se maistuu hyvältä :D

Anonyymi kirjoitti...

Mä luen vaikka kuinka poistaisit mut fbeestä :D
U know who!

Inkku kirjoitti...

Mä löysin vähän aika sit bändin nimeltä Gojira! Se on varmaan kaikille muille tuttu, mutta ei mulle ollut :) Nyt on! Se on mainio. Latailehan sitä mpkolmoselle :)

Mirette kirjoitti...

Maiski: Joo siis sitä mä tossa vähän mietinkin, että onko esim mun; maailman kuivimman ihmisen järkeä ostaa sitä kun normi huulipunakin juuttuu huuliin ihmeellisesti. :D Toisaalta se oli niin hauskan ja kiehtovan tuntuinen.. harmi kun siitä ei ole olemassa jotain tosi neutraalia väriä että sais "tavallisen punaiset huulet". :D

Anonyymi: Pakko sanoa, että en edes tiedä koska olen viime aikoina poistanut ihan törkeästi ihmisiä milloin minkäkin raivokohtauksen vallassa. Hah.

Inkku: No pitääpäs kuule kuunnella ja kokkeilla :P

Ginia kirjoitti...

Hmm en kyllä yhtään tiedä millasta musaa kuuntelet, mutta IAMX, Clann Zu, Antony and the Johnsons.. <3

Anonyymi kirjoitti...

minä luen!:)

lindam kirjoitti...

Määää luen! erotut edukses! :D

Mirette kirjoitti...

anonyymi & lindam: No siis sehän mua just tässä ahistaakin, kun niin moni ihminen lopulta lukee tätä vaikka en koskaan sitä tietäisi.. siis tuttuja yms muita.. Enkä ole ennen sitä oikein hiffannut että kuinka moni tästä blogista lopulta tietää..

Nea kirjoitti...

ei vitsi onko veronpalautus/mätky-kirje tullu!!!! puhelu suomeen samantien.

minä luen!

Christina kirjoitti...

Mulla huulipunatussi lähtee kyllä näppärästi pois huulista, mutta sama juttu oli kun testasin sitä käteen. Hieno päähänpisto oli vielä piirtää siihen iso sydän... :---D

Ja oon myös ihan tajuttoman väsyny, mutta unohdin Nukku-Matin ilmeisesti Walesiin... Ihana zombie-olo. :D

Sara kirjoitti...

Luen !! Sulla on mahtava blogi !! Jatka samaa rataa 8)

Anonyymi kirjoitti...

Ootko ollu koskaan elävän mallin piirustusjutuissa? Ne varmasti auttais kehittymään piirtäjänä. :)

Anonyymi kirjoitti...

vihainen lihava nainen.

saripink kirjoitti...

ymmärsin vähän koffin jutuista et se pint- koko lopetetaan kokonaan ja nyt tilalle on tullut vaan se 0,4l pullo tms. se pullokin siis pienenee.

Mirette kirjoitti...

Nea: Tulee varmaan tämän tai ensi viikon aikana :D

Christina sanoi: Haha,no ei sentään kirkkovene minkä minä yleensä tuhrustan kaikkialle. :D

Sara: ^__^kiitos!

Anonyymi: Toki olen kuullut mutta en ole koskaan ollut oikein kiinnostunut semmoisesta. Ensi vuonna aion mennä kyllä preppaavalle piirrustuskurssille vaikka maksaakin 200e..

Anonyymi: :( nii.

Saripink: Joo mutta kyllä tölkki on aina tölkki ja pullosta juoutu poreetonta shaipaa. :D Onko teille tullut shotteja? Meillä ei myyny edelliset eikä uudetkaan ja nyt on hinta jo 1€/shotti.

Kiti Momo kirjoitti...

Mä luen ihan aina sun postaukset. Elä ahistele, oot ihana. Puspus.

Mirette kirjoitti...

Kiti Momo: Meinasinki tota sillä, et tätä blogia lukee niin moni ihminen lopulta (myös ne, joiden en haluaisi lukevan) :/ ja se ahdistaa.

Hoopa kirjoitti...

Miksei Battery Strippedia saa muualta kuin Suomesta?? Jos oisin tiennyt ton aikasemmin en ois varmaan ikina muuttanut sielta pois :D Pieni addikti taalla moi.

saripink kirjoitti...

meillä meni kaikki shotit vanhaksi ja kukaan ei juo niitä edes ilmaseksi :D