04 huhtikuuta 2011

MÄ EN ENÄÄ IKINÄ SYÖ BANAANEJA!



Joku fiksumpi voisi nyt kirjoittaa ison kattavan mielipidepostauksen mainostuksesta, mainostuksen tehokkuudesta ja sen raa'asta keinosta käyttää hyväksi näinkin tunteisiin vetoavaa matskua... mutta nääh, haluan vain jakaa teille tämän koska se on loistava. Aloin melkein itkemään äsken kun näin tuon mainoksen tv:stä :-.D

Mainoksista vielä noin yleensä, en voi käsittää miksi se åttå drinkero-mainos kiellettiin, sehän oli ihan törkeän hauska! heheh

7 kommenttia:

Meeri kirjoitti...

Joo, tää on paras mainos mitä telkkarissa näytetään tällä hetkellä!!! Toinen mun suosikki on se laamankoulutus-juttu.

Anonyymi kirjoitti...

OOOOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWWWWWWW

täällä suunnilleen kyynelet silmissä kattelen tota viidettä kertaa... oon niin (hyvien) mainosten vietävissä ettei rajaa missään.

banaanilakkoon <3

ANNA kirjoitti...

Kjehehee :-))

http://anna-doyouloveit.blogspot.com/

NELLI kirjoitti...

ootko sää vähän turhan herkkä näille mainoksille ? :'-) ei sillä, tuo on kyllä herttanen

Maiju kirjoitti...

Musta se drinkero-mainos oli kyl kans ihan paras:D Hälyttävää oli tosin, että se oli hyvä myös mun 64v isän mielestä, joka ei koskaan oo mitenkään korrekti:D

Mirette kirjoitti...

Meeri: Mä näin ton vasta just äsken :D

anonyymi: haha, jep, banaanilakkoon!

NELLI: Laita mainokseen itkevä apina joka sanoo et osta tää ripsari niin mähän ostan :D

Maiju: jep :D ja toi on kyllä hieman epäilyttävää..

Anonyymi kirjoitti...

drinkero oli paras :D turhia tiukkapipoja ku kiellettii!