01 huhtikuuta 2011

Koruongelma

 Niin kuin tuossa jo aikaisemmin mainitsinkin, olen hieman huono käyttämään koruja. Johtuu suurimmaksi osaksi siitä, että kun ostan korun/korvikset, se on kiva n. viikon ajan. Sitten siivouksen iskiessä viskon korun/korvikset lipastossa olevaan "koloon". Tämä kolo on sellainen minilokerikko joka on täynnä koruja ja korut ovat sotkeutuneet yhdeksi isoksi korupalloksi.  No, oivalsin sitten että tähän voisi olla ratkaisu. Alunperin lähdin etsimään meidän paikallisesta säästötalosta semmoista "jigilokerikkoa" mitä yleensä kalamiehet käyttää.. mutta tämä ns. työkalulokerikko toteutti saman tarkoituksen.
 Nyt on korut eroteltuna ERIKSEEN siisteihin lokeroihin. Ja koska kansi on läpinäkyvä, etsiminen on ihan naurettavan helppoa. Vähän tekisi mieli sekoitella noita, että ei olisi ihan niin helppoa.

TADAA! Mitäs tykkäätte? Ei tämä varsinainen DIY ole, mutta hyvä vinkki niksipirkkaan ;--D hehe.

6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kiva idea, just oon miettiny samaa ongelmaa kun kaikki korut on aina missä sattuu sekaisin..:)

I'm Lacking kirjoitti...

Oon kans tosi huono pitämään koruja. Voi tosin johtua siitäkin, että mulla oli ennen iso luomi kaulassa ja pelkäs aina että se repeytyy ym.. Sitten, kun otti sen pois, niin ei oikeastaan osannut enää kaulakoruja pitää. On mulla mm. nomination ranneke, mutta en mä sitä pidä joka päivä.

Mulla on kans koruille tollanen rasia mihin pistetään uistimia tai jotain :D.

Anonyymi kirjoitti...

mulla on kans korut tollaai järjestyksessä :D pitäs hommaa vaa toinenki lokerikko, toi yks on vähän turhan ahas.

veerra kirjoitti...

mä oon kelaillu ihan samaa! tosin mulla se boksi ois esillä jote haluisin ehk jonku puisen tai jotenki vaa hitusen sievemmän ratkasun.. : P

Mirette kirjoitti...

I'm lacking: mullakin on luomi kaulassa ja revin sitä aina :(

veerra: Joo mulla ei mahdu esille niin haluun että ne on hyvässä järjestyksessä kaapin pohjalla :D

saripink kirjoitti...

go latvala go! mulla on kans kaikki lävistyskorut sellasessa onkimiehen laatikossa, toimii hyvin.