17 huhtikuuta 2011

Kiva päivä

Eilen oli kiva päivä. Piti aluksi lähteä helsinkiin kaupoille pyörimään, mutta jotenkin väsähdin enkä sitten jaksanutkaan muuta kuin kreisishoppailla tunnin verran Lohjan keskustassa. Mentiin kuitenkin hieman myöhemmin helsinkiin syömään ja leffaan.
Reppu!
Nepalilainen ruoka, mmmm <3 Tiputin linssisuojan pöydän alle tässä samaisessa hetkessä... Hirveä kaivaminen, koska nuo pöydän välit oli ahtaat ja penkit kiinni laatiassa... sain jopa mun niskan jotenkin jumiin kun yritin etsiä sitä suojusta. Kyllä hävetti kun lopulta nousin pöydän alta hirveän kolinan saattelemana -  naama punaisena. Ruoka oli kuitenkin hyvää. Kannattaa käydä Mount-Everestissä, se on ihan siinä kampin vieressä!
Tässä vielä lähtökuva.
"Ota nyt se prkl kuva!!!!!"
Mitäs sitä tänään tekisi? Jos mun pyörän kumit olisi skarpit talven jäljiltä lähtisin kirppiskierrokselle.. mutta kun ne eivät ole... hmm...

3 kommenttia:

Meeri kirjoitti...

Oon kerran syönyt nepalilaista, ja se ei maistunut yhtään millekään. :D Pääseekö Lohjalta helposti stadiin?

Mirette kirjoitti...

Meeri: Aika outoa kun se periaatteessa on niin mausteista, ainakin se mitä mä olen aina syönyt.. :D nenä vuotaa koko ruokailun ajan kun on niin tulista. (ja minä <3 tulinen ruoka).
Täältä pääsee helsinkiin bussilla puolen tunnin välein melkeenpä ja matka kestää tunnin :) Että periaatteessa joo!

Mirette kirjoitti...

Meeri: Ja autolla riippuen ruuhkasta 30min-1h