10 huhtikuuta 2011

A' king cry-baby with a tear in my eye

Jipiiw, sain eilen vihdoin laitettua jalkaan laivalta ostamat pikkuperryt. Pikkuperryt sen takia, että ne tuntuvat niin pikkusilta.. ja sama vanha takki päällä taas. Pitäisiköhän täksi kevääksi ostaa joku uusi takki.. toisaalta miksi turhaan jos vanha on ihan hyvässä kunnossa. Nytkin tuntuu että vaatekaappi on ihan törkeän täynnä, mutta silti ei ole mitään päälle laitettavaa. Ei hirveästi kiinnosta pukeutuminen kun kaikissa vaatteissa olen vain läski. Joo joo, älä valita vaan tee asialle jotain. Pitäisi kyllä. Itseasiassa voisin taas kaivaa fillarin talvikätköstä.
Tiny little devils.

Janna (jonka luona olen nyt kemuttanut aika monta lauantaita tämän talven aikana) muuttaa ensi viikolla Vantaalle. Yhyy, hyvästi sosiaalinen elämä. Nyt täällä ei ole oikeastaan enää ketään kenen kanssa hengata. Totesin jo Jannallekkin että olen onnellinen sen puolesta, mutta silti, voi miten masentavaa. Tuntuu että kaikki lähtee ja katoaa mutta minä jään.. mätänen, riudun tänne. Äää, ja tämä kämppä on nyt jo kuin sauna -  saati sitten kun alkaa taas kesähelteet. En kestä. Pakko vaan kestää ja katsoa pääsenkö johonkin opiskelemaan. Voisin jo kesäkuussa irtisanoa tämän asunnon että sitten on oikeasti vaan pakko muuttaa.

Lainaten vielä erään anonyymin kommenttia "vihainen lihava nainen."

Jotta tämä ei olisi taas niin masentava postaus niin loppuun mieletön biisi:

7 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Et taida kovin usein toteuttaa unelmias? Irtisano kämppä, vaikket pääsiskään opiskelemaan. Tosin voin kyllä kertoa, ettei se elämä paikkakuntaa vaihtamalla välttämättä parane, mutta jos kaveris on muualla ja sä täällä "yksin" niin mitä sä odotat! :)

Mirette kirjoitti...

Anonyymi: Siis ei ole mitään järkeä irtisanoa asuntoa nyt jos pääsenkin syksyllä opiskelemaan. Siksi kirjoitinkin että voisin joka tapauksessa irtisanoa kämpän kesäkuun aikana - pääsin opiskelemaan tai en. Mut siis nythän on aivan naurettavaa muuttaa kesäksi johonkin ja sitten ehkä taas.. :)

Anonyymi kirjoitti...

ÄÄÄääääh...tuntuu samalta, asun itsekin Itä-Suomen eräässä pienessä kaupungissa, (tai pitäsikö sanoa "kaupungissa") ja olen suurinpiirtein kaveripiiristäni ainoa ihminen joka tänne on jäänyt, jumahtanut..no koulu kestää vielä kaksi vuotta, enkä tosin valmistu mihinkään järkevän ammattiinkaan tällä taidealalla:D(nillitinilliti). Joten on meitä muitakin,niin ei hätää;D Älä lopeta kirjoittelua, olen seurannut alkuajoista asti tätä blogiasi. Tsemppii Lohjalla asumiseen!Ja koulujenhakuihin. Terv. Ida

angie kirjoitti...

vihainen lihava nainen! mie olen tekotaiteellinen kökkö!

Maiju kirjoitti...

Hei yleensä ihan sellaset pienet teot piristää tällain keväällä, eli ehkä sen pyörän esiin kaivaminen ois ihan hyvä idea:)? Tai sit vaan repäset ja meet ostaan sen uuden kevättakin? Jotain vähän uutta kun heittää kehiin, voi tulla yllättäen uutta innostustakin elämään:)

Mä ja mun neuvot!:D

plöaa kirjoitti...

Onko taskut täynnä nenäeritepapereita, vai oletko karsinut viime vuodesta? :D Aww oot ihana, sun päivitykset piristää aina!

Mirette kirjoitti...

Ida: Juu, ja toivossa on hyvä elää. Alle puoli vuotta ja sitten mä voin mennä mihin vaan. Otan sit uuden kriisin syksyllä :D "yy mihin muutan"

angie: :D haha

Maiju: Käveltiin poikaystävän kanssa tänään mun pyörän ohi ja painoin kumeja silleen kasaan ja totesin "joo, ei kestä mua" ja naureskelin perään. Pitäis pumpata se taas kevätkuntoon :D
Sulla on just oikeita neuvoja!

plöaa: No siis pakko myöntää, tollojapa hyvinki. Nyt olen sentään edistynyt vähän ja ostanut sellasia pieniä nenäpaperijuttuja missä on 10kpl.. että voi välillä heittää ne ränsistyneet menemään.. mutta silti :D