01 huhtikuuta 2011

Iik

Olen niin hyvä keksimään näitä otsikkoja. "iik, eek öö, juu, moi", ehkä pitäisi ottaa mallia fiksummista ja laittaa vaan jokaisen postauksen otsikoksi "VITTU".  Ei jäisi ainakaan kenellekkään epäselväksi että kuka tätä kirjoittaa. 

Tänään vietin 9h työpäivän helsingissä. Olin kyllä ihan totaallisen jäässä koko päivän.. yhtäkkiä kun joutuu taas nousta kuudelta aamulla niin on maailman kirjat sekaisin. Pitäisi taas pitää hetki taukoa batteryn litkimisestä. Siitä alkaa vaihteeksi mennä teho, tai ei se koskaan mua kummoisesti ole piristäny, kai. Hampaatkin kellertää jo siihen malliin että ne rapisee kohta pois suusta. No ei siinä mitään, ihan jees päivä muuten.
Pari "asukuvaa" hieman eri ympäristössä kuin yleensä. Joku sai kaukolaukaisimen... Tuo mekko oli kyllä virhe. Luulin että se on kiva, mutta mulle leikkaukseltaan ehkä epäimartelevin ikinä. Indiskasta lahjakortilla lunastettu. No, ainakin valmistusmateriaali pitäisi olla EKOlogista.

Harmittaa kun Jersey Shoren kolmannesta tuotantokaudesta tuli viimeinen jakso eilen (onneksi 4. tuotantokausi on tekeillä). Vedet valui poskia pitkin ja kiherisin hirveässä huutonaurussa koko episodin ajan, oi oi, on se vaan niiiin hyvä sarja. "Näytän mielummin oranssilta umppalumpalta kuin olen kalpea". heheheh

9 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

En vois kuvitella siun päälle muunlaisia vaatteitä ku esim tuo mekko :)

-Emma-

Mirette kirjoitti...

Emma: Joka kerta kun s-postiin tulee viesti "anonyymiltä" olen varma että sieltä tulee jotain haukkumista ja luu menee kurkkuun. Mutta kylläpäs olen viimeaikoina saanut yllättyä positiivisesti. Kivaa ^__^. Toi vaan on leikkaukseltaan tommonen raskausmekko, ja sitten kun mun vatsa turpoo vähän väliä lihapullaksi niin sen takia vähän hölmö. äää! :D

Anonyymi kirjoitti...

Eipäs oo huono mekko ku sika kiva! Ja sun blogi on kyllä yks parhaista ellei paras.

Hertta kirjoitti...

Mullakin on toi mekko, tosin punaraidallisena. Mietin ite suht pitkään, että tuleekohan tota käytettyä kun toi malli on just tommonen, että jos on kilookaan ylimäärästä mahan kohdalla ni näyttää siltä että oot raskaan (et siis sie vaan yleisesti). Mut ajattelin sitten kuitenkin, että wattehell, jos joku onnittelee niin sanon, että "kiitoskiitos, kyllä näistä kiloista saakin olla ylpee" tai jotain muuta tuon tapaista. Ja sulle sopii tosi hyvin toi :)

Anonyymi kirjoitti...

Öö oot poistanu mun kommentin kun kehuin sun jalkoja? Aika noloa, taisit ottaa sen haukkuna.

Mirette kirjoitti...

Anonyymi: ai tähän postaukseen? en ole poistanut mitään :)

Anonyymi kirjoitti...

sitten se on kadonnu itestään! :D kuitenkin, sulla on ihanan kapeat jalat!

Kiti Momo kirjoitti...

Mä sain just eilen kolmannen tuotantokauden päätökseen. Tuntuu ihan siltä ku oma elämä ois lakannu olemasta! Jersey Shore on MAAILMAN KAIKKEUDEN PARHAIN TOSI-TV-OHJELMA! Ainoa tosi-tv jonka puolesta liputan, ainoa tosi-tv jota suosittelen muille. Ja Snooki....tarviiko sitä ees sanoa...ihanin mimmi ikinä! :D

Mirette kirjoitti...

Anonyymi: Haha, se on vaan korkkari-illuusio :D

Kiti_momo: Oon täysin samaa mieltä. Se on vaan jotain niin mieletöntä. Nykyään fist pumppaan aina baarissa ja huudaan "oooo yeee ooo yeee".. jne. Huh, mutta onneksi, oi onneksi on tulossa 4 tuotantokausi. Mä oon niin tunteiden kanssa messissä tossa että paruin ihan huolella sammyn ja ronnien riitojen aikanaki ja kaikkee :D