14 huhtikuuta 2011

Huomenta!

Naama.
Kuvailen aina joka aamu itseäni ensimmäisenä kun herään.


Hyvää huomenta, tai päivää. Minulla on tyyli hukassa. Olen jotenkin jämähtänyt talven pukeutumiskoodiin joka huutaa tylsää, tylsää ja vielä kerran tylsää! En oikeastaan edes tiedä, että miten minun pitäisi enää pukeutua. Väreihin? Mustaan? Massaan? Kaupat pursuaa beigeä, nudea, kukkaprinttia. Yök yök yök. Haahuilen vaatekaupoissa jatkuvasti, mutta en löydä mitään kivaa, en vaikka olisi varaa ostaakkin jotain. Nyt olisi oikeasti kiva päästä stailattavaksi, nähdä jonkun toisen silmin, että minkälaiset vaatteet minulle voisi sopia.

Pitäisi varmaan kaivaa kaikki värikkäät sukkahousut esiin ja aloittaa vaikka niistä. En jaksa näyttää enää elähtäneeltä yh:lta. Auttakaa!

Ja Lojolaiset lukijat, mikä on paras kirpputori täällä päin? Mulla olisi kolme jätesäkillistä kamaa, mutta en osaa päättää mihin vien ne...


12 kommenttia:

Maiju kirjoitti...

Mulla on just sama ongelma! Kauppojen beiget ja kukalliset lötkövaatteet on jotain niin käsittämätöntä ja oma vaatekaappi pursuaa mustaa, harmaata ja kappas, lisää mustaa:D Sitä sit tuijottelee ja miettii, että oonko masentunu, vai MIKS näin on päässy käymään.

Jossain kyl mainostettiin, että kesä on karkkivärien uus tuleminen, mutta en mä vaan niitä oo nähny??

Sara kirjoitti...

Ite oon kans miettiny että olis kiva saada joltain ammatilaiselta vinkkejä, mitkä vaatteet mulle passaa =) Ku tuntuu että aina on ne samat tylsät vaatteet päällä :-D

RagDoll kirjoitti...

Sun kuvia katsellessa tulee kaksi asukokonaisuutta mieleen.
Mustat pillifarkut, kirkkaanväriset converset ja joku rento ruutupaita, tai lepakkopaita. ;)
Toinen vaihtoehto on fiftarimekko tai kellohame, koroilla ja näyttävillä sukkiksilla.

Unnu kirjoitti...

Ah! Ihana kuva. Mä oon jotenkin friikki mutta musta ihmiset on mielenkiintoisia ja kauniita vasta heränneenä. Ennen mitään pakkeleita ja ponnareita. 8)

Anonyymi kirjoitti...

keskuskirppari? vai mikä sen nimi on.. alkaa olee aika samoissa hinnoissa noi pöytähinnat. siinä teboilin viereisellä uudella kirpparilla en vielä oo kerenny käymäänkään. ilmota jos otat pöydän jostain ni meen ratsaa sen ;)

chiu

meadow kirjoitti...

hei, tee vaatteista huutokauppa nettiin:) varmasti huutasin jotain:P

Laura kirjoitti...

Lohjan aseman kirpputori on ehdottomasti paras ja menee kamat varmaan parhaiten kaupaksi! Mut jos et haluu myydä vaatteita, vaan vain päästä eroon niin suosittelen sitte kierrätyskeskusta :)

Mirette kirjoitti...

Maiju: No niimpä. Mutta sitten taas toisaalta, emmä kyllä näe itseni käyttävän sellaisia ns. pliisuja värejä. Ehkä pitäisi joku kertaa vaan yllättää itseni ja testata.. kaikkea omasta mielestä hirveää.. :D

Jos karkkiväreillä meinataan just vaaleanpunasta,vaaleansinistä ja vaaleankeltaista?

Sara: Jep, tai mun mielestä olisi hauska vaan joskus mennä jonkun randomin ihmisen analysoitavaksi; vaikka vaatekaupassa ja antaa sen pukea mulle kaikkea sellasta mitä se olettais mulle sopivan. Tietkö, en taas osaa kirjottaa ilmeisesti suomea.

RagDoll: Mä olen etsinyt IKUISUUDEN istuvia, kestäviä, joustavia, ja PILLEJÄ mustia farkkuja ilman tuloksia. Koko ajan löydän vaan jotain keskinkertaisia h&mjuttuja jotka menee rikki jatkuvasti tai ei vaan ole tarpeeksi "pillit" lahkeesta... mutta ei mistään :( Eli oon kyllä samalla kannalla.. jotain noinkin yksinkertaista on vaan niin tuhottoman vaikea löytää. Fifarihenkisiä vaatteita käytin tossa yhdessä vaiheessa kun Mirakin oli vielä Lohjalla, nyt se ja itsevarmuus niihin on kadonnut johonkin.. kaukaisuuteen.. :(

Unnu: Oon kyllä samaa mieltä! Ne on semmosia utuisia :D

Mirette kirjoitti...

Anonyymi: Onks siellä asemalla vielä joku? Kun miksi musta tuntui että se katos johonkin yhdessä vaiheessa.. eiku eihän se oli se yksi toinen.. emt olen ihan sekaisin... kun ei ole autoa, ei voi ikinä kierrellä missään. :D Mut joo täytyy ilmottaa täällä kun päätän johonkin kamat viedä.

meadow: Mutta kun se on niin vaivalloista :( En ikinä tiedä että paljon ne postarit pitäisi olla, ja sitten pitäisi paketoida ja lähettää ja vartioida tiliä että tuleeko rahat ja ja ja ja :(

ehkä.

Laura: Mä tietysti ahneena haluaisin eka myydä. Sen jälkeen lahjotan vaikka uffille yms... tai säästelen niitä jotain ihmettä varten :D

Anonyymi kirjoitti...

http://antiduckface.com/

Anonyymi kirjoitti...

karisma on kiva kirppari, se on siel ojamon autokauppojen vieres

Mirette kirjoitti...

Anonyymi: Minä en luovu duckfacesta ikinä! :D

Anonyymi: Joo siis siinä on potentiaalia tulla joksikin suureksi. :D Nyt se on vaan vielä aika kämänen enkä tiedä käykö siellä hirveästi ihmisiä (nuoria) jolle menis mun vaatteet kaupaksi.