05 toukokuuta 2011

Blogilistan klikatuimmat

Itse tykkään lueskella aina "lemppari blogit"-juttuja (ja tietysti salaa toivoa että pääsisin myös itse sellaisiin), niin teen taas yhden sellaisen oman version. Eli blogilistan klikatuimmat - koska  minä käytän itse blogien lukemiseen blogilistaa (vaikka se välillä vammailee, tai no ei niinkään välillä..) 

Itselläni on blogilistalla valehtelematta yli 100 blogia. Suurin osa on hirveätä paskaa, mutta jostain syystä luen niitä silti. Joukossa on myös muutamia kestovihakkeja joita luen masokistisesti itseäni ja henkistä tasapainoani järkyttäen. Nämä alla olevat ovat kuitenkin sitä kiinnostavinta kermaa tällä hetkellä. Tietysti maku muuttuu ja tämäkin on aika lailla vaihteleva "lista". Esimerkiksi muutama ikuisuuslemppari on pudonnut tästä letkasta kokonaan pois koska taso on yksinkertaisesti laskenut sinne epäkiinnostavuuden puolelle. Alla olevat eivät ole missään varsinaisessa parhaimmisto järjestyksessä, mutta ovat ehdottomasti oma top 10, tai korjaan top 14.

Naapurintyttöä naidaan 
Lovely Lenore's 
+ Sandra Marins (City-lehti)

Ensin ajattelin että perustelen vähän, mutta en sitten jaksanutkaan. Kaikissa näissä korostuu ehkä eniten kirjoittajan persoonallisuus.  Varmasti hyvin monelle tuttuja blogeja.

Ja edelleenkin etsin lisää addiktion aiheita, joten jos teillä on mielessä jotain hyviä blogeja jotka voisi kiinnostaa minua (oma, kaverin, tai ihan vaan joku teidänkin lemppari, niin linkittäkää ihmeessä!)

11 kommenttia:

Annika kirjoitti...

Joskus on kyl tosi vaikee löytää mielenkiintosia blogeja, ja varsinkin niitä joilla on vähän lukijoita löytää ainoastaan ihan sattumalta, esimerkkinä vaikka Pariisista bloggaava Harmaavarpunen josta tykkään tosi paljon. Tosin ehkä vähän erityyppinen ku noi sun suosikit. Ja tuli mieleen että kun näköjään pidät tatuoitujen blogeista ni Seize the Day bloggarilla on mun mielestä tosi nätit tatskat!

Mirette kirjoitti...

Annika: Joo siis mäkin olen löytänyt muutamia lemppareita ihan sattumalta enkä minkään blogilistan kautta. Eli siis lähinnä hyppimällä kommenteista toisiin. Sitten yhdessä vaiheessa oli se "esittele blogisi"-juttu ja lukemalla muiden sellaisia löysin paljon uutta luettavaa. Mut tosiaan, semmosia helmiä löytyy aika harvoin.

Mii kirjoitti...

Oumai, menin äsken laskee kuinka monta blogia mun listalla on ja hups melkein 200 :D Ei ihme, et mul menee päivässä tunteja blogilistalla :D

Mirette kirjoitti...

Mii: Joo siis mullakin. Yritin otta print screeniä miinustamalla ton näytön mahd pieneksi mutta silti kaikki ei mahtunut :D Joten luovutin. Mut nyt on ollu jotenki hiljaiseloa.. puuduttavaa kun ei ole mitään luettavaa :D

Meeri kirjoitti...

"Joukossa on myös muutamia kestovihakkeja joita luen masokistisesti itseäni ja henkistä tasapainoani järkyttäen." :--DDD
Mä luen blogeja Bloglovinin kautta, koska mun mielestä Blogilistalla on rumat nettisivut...

Mirette kirjoitti...

Meeri: Joo, en mahda mun uteliaisuudelle mitään. :D Pari blogia saa niskavillat korkeelle ja hampaat näkyviin mut silti on pakko lukea ja huutaa kovaan ääneen kirouksia.. :D

Peeta kirjoitti...

jahazz, kiitän kunniasta =) "Varmasti hyvin monelle tuttuja blogeja.". hahah ja pari kuukautta sitten ehkä 10 ihmistä ties mun blogin. Mut joo kiva että jaksat seurailla! Tuntuu että monilla se into laantuu ja joka päivä jengiä poistuu lukijoista kun ne suuttuu mulle tai kyllästyy tai jotain :D

Mä ite koitan pitää blogien seurailun aika minimissä ja poistelen listalta blogeja aika reippaasti heti jos alkaa kyllästyttää koska huhhuh niiden lukemiseen menee liikaa aikaa :D

Nata kirjoitti...

mul on yks semmone iha sairaan hyvä blogi, ooks kuullu siitä tuhannet mun kasvot -blogista jo? huhhuh, kuumaa kamaa.. ja se bloggaaja mirette, se vasta polttaaki!

Mirette kirjoitti...

Peeta: No niin toisaalta joo mä muistankin että sillon kun jostain ihme kautta "löysin" sut niin sulla ei vielä ollut hirveästi lukijoita. Mut kyllä katsos aina hyvää blogia hehkutellaan ja levitellään eteen päin! ;)

Munki pitäis varmaan alkaa harrastamaan tota poistosysteemiä, toisaalta ihmisillä tulee olevan erilaisia kausia milloin niiltä tulee mielenkiintoista juttua ja sitten välillä on hiljasempaa... ja no okei, välillä tuntuu että mulla ei ole muuta kuin luppoaikaa ja sitten on kiva lukea edes jotain. (Tosin se on semmosta - blogi auki, kuvat latautuu - aa plää, blogi kiinni) :D

Nata: Hahaha, ihanaa vastapalautetta! Kiitoksia! Mut ei, sä oot Nata tosi raikas tuulahdus näissä blogiympyröissä! Tykkään hirveästi! Jatka samaan malliin :P !

Haidi kirjoitti...

mun blogi on siellä!=) kiitoksia:)

Peps kirjoitti...

Mäki oon siellä! Kiitos kunniasta :)