22 maaliskuuta 2011

Viikonloppu

Tuntuu ihan siltä kuin olisi käynyt pitkästä aikaa body pumpissa. Lihakset on niin pirun kipeänä! Oikea syy lihaskipuun on kuitenkin lauantainen kreisibailaus DTM:ssä. Todettiin yhteisymmärryksessä, että ehkä  DTM on kuitenkin parempi  "teemabile-baarina" kuin tavastian lauantaidisko.  Ilta oli oikein mielenkiintoinen. 
  • Kissa pissasi heti tulomme jälkeen Miran kassiin jossa oli osa teemavaatteista.
  • L-koodin Shane Look-a-like, grr.
  • Tupakkakopissa: "Meillä on Britney Spears teemabileet: toi on se madonnankaa pussailu-asu, sit yks on poliisi, yks on....ja  mä oon raskaana" "Ai sä oot raskaana.. öö miks sä sit vedät röökii?" !!!!!!!!!!
  • Almoust lesbianfight. Drama drama drama. Onneksi ei tullut, olisin hävinnyt sen taistelun.
  • BB- S-a-u-l-i-n siivellä joraus. Mä yritin esittää et kuulun jengiin vaikka oikeasti tanssin yksin. :( fail
  • "Ei kyllä mulla on vaan tää yksi hampurilainen".
  • Hei ollaaks me virkkalas?
Semmosta. Ja jos joku nyt miettii että miten kehtasin olla julkisesti tuo asu päällä - more booze.
Meinasin aluksi julkaista muutaman muunkin kuvan, mutta ihan henkilöiden yksityisyyden (ja maineen;--) ) vuoksi laitoinkin vaan nuo pari kuvaa omasta "asusta". Harmittaa että niistä järkyttävistä saappaista ei tullut otettua kuva.. no, oli ne mulla hetken jalassa.

Ja ideahan tähän asuun lähti tästä:

5 kommenttia:

veerra kirjoitti...

kuulostaa täydellisiltä bileiltä ja baari-illalta sekä asu on tosi hieno! :)

aba kirjoitti...

Määäää olisin halunnut nähdä muidenkin asuja. :)
Buu kusisille anonyymielle ja sanavahvistuksille.

Meeri kirjoitti...

Sikahyvä. :--D Mä pidän seuraavaks Tuksu-teemabileet.

Anna-bel kirjoitti...

Musta oot ihana tuo mekko päällä. Että niin.

Anni kirjoitti...

Ahaha OLLAAKSME VIRKKALAS?! Repeilin tolle koonnille.. :'D Todellaki olis maine menny jos kuvia olisit laittanu.. xD Hyvät bileet oli. ^^