23 maaliskuuta 2011

UUSI KAMERA !

JEEE! Mun uusi kamera tuli eilen ja se on aivan mieletön. Olen ihan häkellyksissä miten hyviä kuvia sillä saa, ja ah, se ääni <3 Täytyy tänään tai huomenna laittaa jo hieman testikuvia sillä.. ja tietysti kaikkea muutakin. Harmi kun olen tehnyt nyt niin vähän töitä tuon kouluun haun takia, koska haluaisin heti pistää tilaukseen ainakin tämän objektiivin, Samyang MF 8/3,5 Fishey Canon Eos. 
Image and video hosting by TinyPic

Periaatteessa ainut "vika" tuossa on, että siinä on vain manuaalitarkennus (nyt kaikki provalokuvaaja ärähtää)... mutta minä "nopeissa" tilanteissa tykkään käyttää mielummin automaattia kuin manuaalia. Tällä putkella on hintaa vain 250€ kun taas Canonin oma on jo yli 600€. No, ehkä mä vielä hetken pärjään ilmankin... yyh tahtoo!

7 kommenttia:

Tim Kiukas kirjoitti...

siit manuaalitarkennuksest sen verra, et ku toi on nii laajis ni se ei oo nii justiinsa et onko se tarkennus just kohillaan. sitä ei niin huomaa eli ei kannata siitä murehtii

ami kirjoitti...

Oho, onpa muuten halpa kalansilmä! Taisin vielä jopa löytää tuon saman Nikonille sopivana, pitää ehkä oikeesti pistää (osamaksu)tilaukseen joskus ;---D

sarkku kirjoitti...

Itekki oon tuota katellu, mutta tullu sitte loppujen lopuks siihen tulokseen että tuon käyttö on niin marginaalista että ehkä säästän rahat ja hommaan joskus sitte ku oon iso ja rikas :---D

Mirette kirjoitti...

Tim Kiukas: Joo ja on se canonin oman ja ton hintaero sen verran suuri että, ploohäääh.

Ami: Jep! Mietin ihan samaa, mut sitku toi ei ole suomalainen firma niin aloin vähän epäilemään tota osamaksua.. hmm..

sarkku: haha mäki voisin odottaa sitä rikkautta.. ehkä..

Peeta kirjoitti...

ei tolla kuvatessa ees ikinä tuu säädettyä sitä tarkennusta, mä ite en huomaa MITÄÄN eroa siinä "tarkennuksessa" vaikka kuinka yrittäisin tihrustaa :D se siis on aina samassa kohdassa ellei vahingossa liikahtele. Ör.

Mirette kirjoitti...

Peeta: NO NYT MUN ON AINAKIN PAKKO SAADA SE <3

Peeta kirjoitti...

hahah :D se on kyl tosi helppo. suosittelen!