15 maaliskuuta 2011

Teemabileitä

Tänään kun mietin huhtikuun työvuoroja tajusin että melkein kohta on vappu! Ja vappuhan on parasta aikaa, koska silloin voi hyvällä omatunnolla pitää TEEMABILEET. Tänä vuonna olisi hulppeata miettiä jokin mieletön teema koska viime vuonna vappu meni hieman mönkään eikä kukaan edes järjestänyt mitään bileitä. Itse kannatan vahvasti tänä vuonna "EMO-bileitä". (Poikaystävän kommentti: miten toi teema poikkeaa sun perusolemuksesta?) Nään jo silmissäni korvasta asti vedetyn sivujakauksen, pari kuivunutta hiuslisäkettä, hiuskiinnettä+tupeerauksia, kajaalia, raitasukkia, huonoa ryhtiä... aaaaahhhhhh. Toinen teemabile idea olisi tietysti "Tuksu"-bileet. Poikaystävä ehdotti myös "Ylä-aste bileet": Pukeudu niinkuin pukeuduit ylä-asteella. Olisin silti emo..Mitäs muita mielettömiä teemabile ideoita teille tulee mieleen?
 

Mun mielestä kaikilla bileillä pitäisi aina olla teema ja onneksi mulla on myös kavereita jotka on siitä samaa mieltä, sillä lauantaina olisi vuorossa: "It's Britney Bitch"- teemabileet. Pakko kuitenkin sanoa, että tämä teema on vaikea, siis melkein "Luovutan ja jätän bileet välistä"-vaikea... koska jos vartalo ei ole siinä kuosissa että voi pitää napapaitaa tai mikroshortseja asujen suhteen valinnanvaraa on aika vähän.  Olen kuluttanut koko päivän katsoen varmaan sata eri Britneyn musavideota ja tehnyt noin tuhat googlehakua "Britneys costumes" Nothing. Minulle ehdotettiin mulle myös k-fedinä olemista.

Olen itseasiassa kerran jo pukeutunut Britneyksi muutama vuosi sitten. Oli tissiä ja matalaa farkkua.. ja järkyttävät meikit. Oma kikkani oli, että ennen kuin tiedustelin ihmisiltä "Kuka mä oon" vedin päähäni ns. kaljuperuukin. Kyllä, sellaisia on olemassa, näyttää vähän uimalakilta. Kukaan ei tajunnut vaikka mun mielestä se oli NIIN hauska juttu. Oh, oiskohan mulla se "peruukki" vielä tallessa...

Ps. kannattaa katsoa tuo video, se on hillitön. :--D

9 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Teemabileet on parasta!! Mua harmittaa kun mun kavereista mä oon lähinnä se kuka niistä jaksaa innostua. Onneks on kuitenkin yhet naamiaiset tulossa huhtikuussa :)

mymlan kirjoitti...

oi teemabileet ruleZ! harmi vaan kun munkaan kaverit ei semmosista oikein innostu. :I

Christina kirjoitti...

Haha, ihan paras toi eka kuva! :D

Mirette kirjoitti...

Anonyymi: Minkälaiset naamiaiset teillä on tiedossa? vai onko ne just sellaset että saa pukeutua miten haluaa? Semmosetkin olisi kiva pitää.

mymlan: Sulla on vääränlaisia kavereita!!!!!! :D No ei, teemabileet on just parasta.

Christina: Joo, ollaan oikein hilpeänä. :D Naurattaa joka kerta kun katson sitä.

Anonyymi kirjoitti...

just siis sellaset et saa pukeutua kukin miten haluaa, kunhan on naamiaisasu päällä! Ite harkitsin ihmemaan liisaa, mutta empäs tiiä vielä. Kattellaan kattellaan :)

Mirette kirjoitti...

Pelasta mun päivä ja pukeudu EMOKSI! <3

Anonyymi kirjoitti...

:D ei olis sekään kyllä huonompi idea

veerra kirjoitti...

no mutta olihan britneyllä joku lyhyt fiftari-kausikin! ......no joo katoin just circus musavideon eikä noi asut ollukaa iha sitä mitä muistelin, sori :DD

Mirette kirjoitti...

veerra: Joo siis mun kaveri on jo "Circus". Mä löysin itselleni valkoisen asun joka on karmea :D hahaha