19 maaliskuuta 2011

Tänään on se päivä

Sarjassamme maailman SURKEIMMAT valokuvat. Onneksi ensi viikolla saan uuden kameran. Tai ehkä vika on kuvaajassakin, mutta menee niin hermot tohon kun ei pysty tarkentaa ja sitten kuva heittää mihin heittää ja toi musta kasa vielä kuvan reunassa, argh.Tarkoitus oli kuitenkin näyttää pieni sneak peek mun britney asusta. Voitte sitten arvailla että mikä mahtaa olla kyseessä.
 Odotan myös innolla että pääsen meikkaamaan. Siitä ei kyllä hyvää seuraa. Meikkipaletit on tietysti valittu Britnylle ominaisen tyylin mukaan. Smokey eyes = Horo eyes. Yhteen vai erikseen?
Tosta puuttuu nyt valkoiset saappaat (saan mun ÄITILTÄ lainaksi[se ei kyllä ole käyttänyt niitä kuulemma koskaan kun sanoin että vaan pissikset käyttää valkosia saappaita]) ja sitten pitsikäsineet + käsikorut. Ja tällä asulla pitäisi kuulemma vielä mennä todennäköisesti Tavastian lauantaidiskoon, öö? :--D

Ja öö, kiva toi ilma, kuva otettu hetki sitten meidän parvekkeelta.


Mun pitäisi aloittaa valmistautuminen ihan kohta, koska kolmelta olisi vielä yhdet ristiäiset missä pitää piipahtaa ennen Helsinkiin lähtöä.  Nyt mulla on jo neljä serkkua <3 jipii.

2 kommenttia:

Peps kirjoitti...

Ei kyl pysty arvaamaan, mut jään mielenkiinnolla seuraamaan tilannetta!

Mirette kirjoitti...

Peps: tää oli aika lame. Mulla oli niin rajalliset resurssit toteuttaa jotain hulppeeta :(