31 maaliskuuta 2011

Lälälää

Seuraavaksi kuvaspämmi viikonlopulta. Ei mitään erikoista. Nämä oli Eskun läksärit :--)
Alla vähän duckfacea ja Mirette-raskaana kuvia. Joo ei ihme että mulla on töissä kaksi kertaa kysytty että odotanko muksua. yhyy.

Jannalla oli ihan mielettömän kiva mekko päällä jonka miltein pakotin sen laittamaan päälle. Ostettu kuulemma Nykistä jostain.. joten se siitä. Ja "uudet" hiukset on väännetty muotoiluraudalla kivaan kiharaan (josta olen myös hyvin kateellinen). Haluun pitkät hiukset nyt ja heti!
Sit ihan perinteinen; eli mä syötän Esalle muovia.


Ja tietysti riepottelen sitä joka suuntaan heti kun Jannan silmä välttää. (Kattokaa tota kieltä XD hahahah)

Tällä kertaa ei sentään sipulia ja kaljaa...
Pretty!
Huomatkaa rusetti!
HUOMATKAA REPPU! Siitä piti vielä saada kuva.

Nämä "let's get booze" postaukset on vähän tämmösiä boringeja. Pitäiskö teidän mielestä näitä olla vähemmän? Tietysti saisin nämäkin kuvat näyttämään paljon mielenkiintoisimmilta jos olisi fish eye-objektiivi :P

En oikein tiedä mitä tekisin tänään.. on suhteellisen levollinen olo. Huomenna on duunia stadissa päin ja en nyt oikein tiedä että menenkö sinne ensi viikollakin. Olen nyt vahvasti tullut siihen tulokseen, että piirrän kuin 3-vuotias.. ja se rajoittaa aikalailla mahdollisuuksia päästä noista ennakkotehtävistä läpi. Olen myös sen takia alkanut miettämään tota metropolia digipuolta + kouvolaa ja  sitten jos vielä kolmantena hakisi Turun taideakatemiaan opiskelemaan mainonnan suunnittelua.... en tiiä.

10 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Turun taideakatemia! Turku haluaa sut! JOO

Timjai kirjoitti...

Jos joka kuva ois fisulla, niin se vasta tylsää ois! :( Niitä näkyy joka paikassa (blogeissa) ja mun mielestä siitä menee se idea, jos sillä kuvaa liikaa. :( Mun fisu on jääny hyllyyn ihan vaan sen takia, että säästelen sitä johonkin oikeasti kivaan tarkoitukseen! Se sopii tiettyyn tarkotukseen, eikä jokapäiväiseen kuvaamiseen! No myönnetäköön, että haluan olla aina vähän vastarannan kiiski tässä jutussa.. Ja kummiski nyt ku sanoin tän julki niin tänään kotona kuvaan sillä :D VOI EI.

Joo olipa turha kommentti, mutta nää sun päivitykset on kivoja, vaikka ne olis ihan tälläsiäki :)

Anonyymi kirjoitti...

saisko filmtowniin pehmeitämustiasalmiakkihymynaama-karkkeja? :)

Mirette kirjoitti...

Anonyymi: Miks musta tuntuu että toi on ironiaa? :D Hahaa.

Timjai: No joo totta; tai ainakin itse olen huomannut että jos kaikki on otettu fisulla niin rullaan ne vaan aika nopeasti alas ja thats it.


Anonyymi: No siis enhän MÄ ole siellä töissä, mut kattoo jos onnistuis vaikuttamaan ja tilata niitä ensi kerralla. Jos meinaat niitä mitä on punasina ja sit sellasina vaalean kelta/puna/vihreinäkin. ;D

Anonyymi kirjoitti...

joo just niitä! ne on parhaita :D

Maiju kirjoitti...

Joo fisul kuvattuja postauksia on mun mielestä kans nykyään ihan liikaa. Ku onhan ne mageita, todellakin, mutta kun kuvaa ihan kaiken sillä, nii menee maku:( Tai sitten oon vaan auttamattoman kade, ku ittelläni ei sellast oo:D

Musta tällaset postaukset on sulta just piristäviä:)

Anonyymi kirjoitti...

Sulle käy niin hyvin noi hiukset suorana, oot heti sata kertaa kaunis! mauh

Peeta kirjoitti...

Höh mun mielestä tää oli kiva postaus! =) Ja säki olit nättinä. Tosin se sun kaverin mekko oli kyl ihana.

Mä en ees kommentoi tohon fisu-keskusteluun koska oon niin syyllinen. :D Mut en mä ihan kaikkee sil kuvaa.... Kai..

viv kirjoitti...

KOUVOLA AHAHAHHHAHHAHAHAHHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHHAA ANTEEKSI :---DDDD Kouvola ei halua sun kaltaista ihmistä asumaan betonin ja paskan keskelle. kokemusta on... kyamkissa on kyl ollu yhtenävuonna kuumia espanjalaisia? vaihtareita et sen puolest mut muuten EI!!!

aba kirjoitti...

"let's get booze"- postaukset on ainoa mitä olen pystynyt tuottamaan viime päivät. boooooooooring. mutta kyllä ne jossain määrin toimivat.

.. tää oli ainakin ihan hyvä hei. :)