05 maaliskuuta 2011

Popot

Elikkä Topsportista sain mun isältä tämmöiset violetit Niken sneakerit. En malta odottaa että kevät tulee! Mulla on ollut joskus liilat converset, mutta muuten olen aina käyttänyt aika perinteisia värejä kengissä. Nämä on ihan hauska väripilkku asuun kuin asuun.. ja näyttää kivoilta pillien farkkujen kanssa. Jeaa!

Mitäs tykkäätte? 

Sheivasin muuten eilen talven jäljiltä jalat, ewww miten paljon ihmisestä voi lähteä karvaa pelkästään jaloista! Tänään menen työkaverin luokse kemuttamaan. Sinne tulee myös kaksi muuta työkaveria.. päästään vähän mähisemään yhdessä ja purkamaan.. ajatuksia. <3__<3 Sitä ennen pitää vielä valua töihin seitsemäksi tunniksi. Se on moro nyt!

6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Musta noi on just kivat kengät, itekkin kaipailisin jotain tollassia, mutta taitaa jäädä vaan ajatuksen tasolle. Ostoslistalla kun on jo uudet converset :p

Anonyymi kirjoitti...

No hei hieman sulla kasvaa vähän karvaa, jos nyt vasta sheivailit :O mun pitäis sheivata joka pvä jos en haluis olla hetkeäkään sängellä :D

angie kirjoitti...

IHANAT ♥_____♥

lähettäisitkö mullekin tommoiset..

Mirette kirjoitti...

Anonyymi: Joo noi makso vielä seittemänkymppiä, siis ziizuz.

anonyymi: no kai se karva jossain vaiheessa lopettaa kasvamisen? ei miehilkää kasva karvat ikuisesti :o :( mä elän talven aina jalat pörrönä.

angie: jooo <3

juuli kirjoitti...
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
juuli kirjoitti...

Tosi kivat noi kengät! Oon kans ettiny tollasia vähän samantyylisiä :)

http://edismd-juuli.blogspot.com/