07 maaliskuuta 2011

Inspiraatio karkuteillä

Pliis. Antakaa mulle inspiraatiota. Mulla on nyt kuukausi aikaa väsätä jotain aivan hulppeeta, että pääsisin hakemaani kouluun(graafista suunnittelua). Tietysti juuri ratkaisevalla hetkellä niinku öö nyt mun pää lyö aivan tyhjää ja taas se "emmä osaaaaaaa"-tunkeutuu mun mieleeni. Plyrp, oikeasti, mitä mä teen?! Huomenna on vapaapäivä ja oikeasti lyön itteäni silmään jos en saa joko väsättyä niitä ennakkotehtäviä tai mentyä salille. Mä en jaksa enää velloa tässä saamattomuudessa. Laista, tyhmä ja saamaton! MINÄ!

Ostin Lindexistä pöllökorviset 2,90€ parin muun söpön korun kanssa. Näätte ne sitten myöhemmin. Halusin ostaa jotain kivaa sinne työpaikan bibixiin ("ai biseksuaalien bileet" XD).
Mitä niistä kekkereistä? No, tiedättekö sen uuden singstarpelin missä toinen laulaa mikkiin ja toinen tanssii vieressä sellaisen liiketunnistinpötkylän kanssa?  Pari liian isoa lasia mansikkamargaritaa, sekä pari liian monta sidukkaa.. Tulos: Mirette samanaikaisesti laulamassa mikkiin ja tanssimassa sen liiketunnistimen kanssa Backstreet boysin Everybodyä. Ja mä scorasin kaikista tuloksista itseni ranking listan kolmoseksi.. :-D Voiko paremmin mennä. Oon niin varma että jos minä ja mun kaveri Miina päästäis pelaamaan tätä yhdessä, oltaisiin voittamattomia. Mutta kelatkaa, minä yksin, kolmanneksi paras? Olin niin tulessa. No sitten piti lähteä baariin. Vedin ennen automatkaa hieman röökiä. Tuli huono olo.  Baarissa olin alle 30 min ja join vain vettä. Lähdin himaan, kävelin n. 10m pois baarin ovelta ja laattasin animesuihkulla kengilleni. Hieno ilta kertakaikkiaan.

ps. Illalta ei ole, tai ei ainakaan pitäisi olla kuvamateriaalia. Pahoittelen.

7 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Ostin samanlaiset sekä sellaset pienet ruusut :)

-Emma-

Anonyymi kirjoitti...

SIE JUOT IHAN SAMALLA TAVALLA KU MINÄ! otetaan tequila-kisa joskus???:D

<3:J

Mirette kirjoitti...

Anonyymi: Mä ostin myös semmoset roikkuvat sulat ja varpuskaulaketjun<3

anonyymi: nyt on kyl sanottava puolustuksen sana. Mä olen vetänyt tommoset laattakännit viimeksi ehkä joskus vuosi sitten :D En vaan kaiken sen hyvän seuran ja ruuan keskellä tajunnut kuinka paljon oikeasti join.. ja muutenkin kirjas viina ei vaan sovi mulle YHTÄÄN.

Ja minä en tequilaan koske :D Pelkkä ajatteleminen siitä miltä se haisee, saa oksennuksen kurkkuun. hahaha.

Mirette kirjoitti...

*kirkas viina jopa.

brita kirjoitti...

ei voi aina onnistua juomisen kans :'D mutta korvikset on söpöt!

Kermaperse kirjoitti...

"Juo tää ni tiiät aamulla miks mä en juo tequilaa" vai miten se meni :D

Anonyymi kirjoitti...

Miulla sama juttu ton teksun kanssa et pelkka hajun ajatteleminen saa oksun kurkkuun :D

-Emma-