25 maaliskuuta 2011

Peilin kautta uuaaa uaaa

Minä juon aamuisin kahvini Wiivi & Wagner mukista. Omistan näitä joku 15 erilaista.. oli pieni keräilymeiniki yhdessä vaiheessa meneillään... mutta on ne nyt niin hiton hulvattomia. Keräilin myös KoKo astioita eri väreissä.. mutta ne on kahvimukeina jotenkin tosi epäkäytännöllisiä.
Sitten mä datailen n. tunnin kunnes pitää lähteä töihin. Iik, mihin suntaan mennä! Oikealle. Tästä joku 10 metriä eteenpäin kohtaan yleensä "vesimiehen". Se on selvästi hullu. Kerran se huusi mulle kovalla äänellä jotain ihan sekoa jäätynyt vaahtoava räkä valuen pitkin leukaa. Lievästi pelotti. Vesimies-nimen se sai siitä kun yksi kesä se roudaksi yhdelle penkille joku 5 eri vesipulloa riviin ja istui nortti huulessa niitä välillä hörppien. Nykyään vaihdan kaistaa heti jos huomaan vesimiehen lähestyvän. Ja jos nyt joku lohjalainen toteaa "aa joo se jeesus-hullu", ei, tämä on eri tyyppi.
Töissä puputan melkein heti ensimmäisenä minun aamupala/lounaani joka on niin herkullinen mutta epäterveellinen juustopatonki. Se on vaan helpoin silloin kun on oikeasti kiire töihin, eli aina. Näistä pitäisi kyllä luopua....hihihihih miltä muistuttaa....
Sitten kun hommat on hoidettu pitää vähän leikkiä kameralla.. huom, uudella kameralla. Ja todeta samalla että peilit pitäisi pestä..

Tässä vaiheessa kyllästyn tähän "päivä Miren kanssa"-postaukseen( tai oikeastaan parin tunnin päästä tämän kuvan oton jälkeen) koska pitää lähteä kaupan kautta kotiin ja siinä vaiheessa hermot on jo raastavan ärhäkät työpäivän jäljiltä. Ehkä ensi kerralla...

Loppuun vielä todellinen tykkibiisi: Pearl Jam - Even flow

3 kommenttia:

Linne kirjoitti...

Toi patonginkuva palo mun verkkokalvoille, kiitos vaan:D

Mutta tällaset postaukset on aina kivoja! Mihin muuten oot hakemassa, kun tuos jossain aikasemmas postaukses kärvistelit inspiraatoin puutteessa piirtämisen suhteen?:)

Mirette kirjoitti...

Linne: Mä ensiksi ajattelin että ei ketään kiinnosta mun patongit, mut sit totesin että ainakin saaan jotain sisältöä näihin mun teksteihin :--D. Haluaisin hakea vantaan metropoliaan opiskelemaan viestintää(graafista suunnittelua) mutta oon vaan NIIN huono piirtää ettei tästä tuu mitää :(

veerra kirjoitti...

mikä suomessa on vikana kun joka kylässä ja kaupungissa on omat hullunsa? :DD kuopiossa hiihteli ennen hammastahnamummo (ihan saatanan pelottava ja naama aina hammastahnassa) ja nyt löytyy mm. perusjuobbo jolla on naama aina kokonan huulipunassa ja huom tää on mies : DD ja tää postaus ei oo läheskään yhtä onneton ku mun päivä-kuvia-yritys!