03 maaliskuuta 2011

Otsikot on tylsiäb

"Päivän asuja olisi kiva saada enemmän tähän blogiin"... no tuota, ootteko nähnyt ton ilman tuolla ulkona? Tai mun kameran nykyisen tilanteen? Ensinnäkin siinä on joku vinossa. Kirjaimellisesti. Kun kohdistan maitopurkin kuvan keskelle ja klikkaan siitä kuvan, valmiissa kuvassa maitopurkki onkin vasemmassa reunassa. Mitääh? Täten myös tarkennus automaatilla menee ihan plörinäksi, ja joudun arvuutella jatkuvasti kummalla puolella pitäisi seistä. Toisekseen, mun objektiivi. Kun laitan kameran päälle, se alkaa pitämään ihan hirveetä pärinää.. enkä tiedä mikä sitä vaivaa.. joten olen joutunut nyt ottaa käyttöön mun vanhan sonyn objektiivin mikä taas on ihan paska, koska se tekee kuvien sivuille tommoset mustat läiskät.
Jos en olisi juuri saanut uutta objektiivia faijalta lahjaksi (siis syksyllä), ostaisin itselleni osarilla netanttilasta heti canonin. Mutta en halua olla turhamainen, ja ostaa toista kun toinen kerran ei ole vielä täysin rikki. Tai sitten pitäisi vaan raahata kaikki noi osat mukanani kamerakauppaan ja kysyä niiltä onko mitään tehtävissä. Huoh. Liikaa vaivaa.. mutta toisaalta, katsokaa nyt noita kuvia. Pskoja, mutta yritin sentään..  Ja niille joita kiinnostaa hame on uusi kympin ostos seppälästä.. ja huomio: puhdista kengät.

PS. huomasin kyllä kirjoitusvirheen otsikossa, mutta mitä sitä totuutta muuttelemaan.

7 kommenttia:

Ginia kirjoitti...

Mikä kamera sulla on nyt? Mäkin haluisin Canonin tai Nikonin, mutta helkkari ko maksaa! Nyt käytössä joku Sonyn eka järkkäri ikinä :---D

Unnu kirjoitti...

Sääret. <3

Mirette kirjoitti...

Ginia: Mulla oli aluksi sony alpha 100 ja nykyään sony alpha 200. Kummatki olen onnistunut rikkomaan :(

Mirette kirjoitti...

Unnu: haha :D

Anonyymi kirjoitti...

Mulla kans pitää kamera törkeetä tärinää kun sen avaa ja välillä kuvaa ottaessa kun tarkentaa... Mikälie vaivaa.

Mirette kirjoitti...

anonyymi: ehkä mä en vaan ansaitse järkkäriä.. ehkä mun pitää vaan tyytyä pokkareihin koska en osaa pitää niitä ehjinä...

enkä myöskään ansaitse iphonea.. :(

Anni kirjoitti...

Tosi kiva hame :)