04 maaliskuuta 2011

OMG

Pikkuveli tuli tänään sivarin jälkeen roikkumaan mun työpaikalle. Pääsin lähtemään hieman aikaisemmin, joten mentiin katsomaan broidille uusia vaatteita koska iskä oli hyvällä tuulella. Ehkä asiaa edisti myös se, että lähetin iskälle viestin "B:llä on reikiä sen hupparissa, vie se shoppailemaan, oikeasti". No mentiin sitten etukäteen katsomaan jotain, ja sitten iskä tuli seuraksi. B sai pari uutta hupparia, housut ja kengät. Ja minä leechasin siinä sivussa itselleni uudet Niken tossut <3___<3 ne upeat. Laitan huomenna kuvan niistä paremmassa valaistuksessa.

Tehoshoppauksen jälkeen mentiin paikalliseen kahvilaan jyystämään kämästä tonnikalapiirakkaa. Manailin keskustelun lomassa, että tarvitsen uudet työkengät koska jalkoihin särkee niin usein. Kotona päätin sitten tehdä asialle jotain.

Kyllä. Minä tilasin itselleni riistohintaiset Crocsit.  Kyllä. Pidän niitä maailman rumimpina kenkinä. Mutta puolustuksen sana, jos feikkicrocsit on niin taivaallisen hyvät jalassa - niin voin vaan kuvitella miltä nuo aidot tuntuvat. Ja nämä ovat puhtaasti vain ja ainoastaan työkengät. Mun 10e maksaneet feikit ovat alkaneet vetelemään viimesiä. Pohja on mennyt niin littanaksi, että lattia tuntuu jo kantapään alla. ++ Conversemainen ulkonäkö, how cool! Ja myönnetään, koska olin selvästikkin niin surkuinen jalkakipujen takia, sain hieman sponssausta iskältä näihin...En kyllä muuten olisi näitä edes raaskinnut ostaa. Toivottavasti ovat hintansa veroiset. Mulla on maailman kivoin iskä :--)

(tilasin popot lopulta varuste.net:istä, koska tuolla saitilla olisi pitänyt maksaa luottokortilla, hinta oli joka tapauksessa sama). 

4 kommenttia:

Rokkirusetti kirjoitti...

Näen fantasioita siitä, että poltan KAIKKI maailman crocksit poroksi <3 :-D

Timjai kirjoitti...

Mun pikkuveljellä on just nuo samanlaiset crocsit ja ne on niin hyvät jalassa! :) Ja lämpimämmät ku ne feikit!

Mirette kirjoitti...

Rokkirusetti: Kokeile ennenkuin tuomitset ja sitten ummista silmäsi.

Timjai: Jep, ja työkengiksi maan mainiot!

Rokkirusetti kirjoitti...

Oon mä äidin crocseja jopa jalassa pitänyt. Ja pakko myöntää, että olihan ne mukavat... mutta siltikin :-D