12 maaliskuuta 2011

"Nyt voit sitten blogata näistä"

Kosmetiikkahamsteri sai taas kaikkea kivaa "pomoltaan". Tästä puuttuu vielä yksi ripsiväri jonka testihenkilö sain olla koska se oli suunnattu muistaakseni 18-25 vuotiaille. Voin tehdä tänne oman testipostauksen vaikka siitä erikseen tai sitten en, koska se oli oikeasti aika huono tuote.

No enivei, sain itselleni Lumenen meikin päälle/alle/ilman laitettavan ihon sävyn heleyttäjän josta tulee oikein kiva kuulto iholle ja Lumenen heleyttävän vartalovoiteen. Pitää kyllä odottaa näiden tuotteiden kanssa kesään asti että pääsee testailemaan.. tai alkaa käymään solariumissa koska olen tällä hetkellä kalkkilaivan kapteeni... toisaalta hämärässä jos meikkaa ja sutii naamaansa vähän heleytystä voi saada kauniin kirjavan nassun.. hmm, sitäkin voisi kokeilla.
Sain myös muutakin: Lumenen artic Minerals kynsilakan, Maxfactorin max effet silmämeikkikynän ja Lumenen huulipunan. JEEE!!! Täytyy kokeilla tuleeko tuosta lilasta meikkikynästä ihan "saitko  horo turpiis"-silmä (todennäköisesti jos yhtään luottaa mun meikkitaitoihin).
Kynsilakka oli oikeasti tosi hyvää. Peitti ensimmäisellä lakkauskerralla (toisin kuin ne "one touchit" ja väri oli oikein pirtsakka. Alla olevassa kuvassa lakka on kyllä ollut kynsissä jo kaksi päivää ja siksi noin ropeloinen.
Hitto että inhoon tätä kameraa, koska kenno on jotenki vinossa, joudun kuvata vähän alaviistoon ja sivulle, ja silloin myös tietysti tarkennus epäonnistuu... ehkä aika viedä se oikeasti korjaukseen?

2 kommenttia:

aba kirjoitti...

Mä jotenkin vierastan blogien semmosia 'meikkiarvosteluja/meikkipostauksia).. kun enhän mä koskaan osais käyttää niitä samalla tavalla kun se kirjoittaja tai tai..
mutta sä kirjotat näistäkin kivemmin kun muu kansa. <3

Mirette kirjoitti...

aba: haha, joo koska mun arviot on sellasia "no joo ihan jees" :--D Mä olen oikeasti aika mainosten uhri ja kosmetiikkahamsteri, että tykkään kyllä lukea kosmetiikkaarvosteluja mutta sitten iskee semmonen ää pakko munki saada!